# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 87:00.34 | | 97.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 90:02.77 | +3:02.43 +3:02.43 | 94.1 +1.29 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 91:46.19 | +4:45.85 +1:43.42 | 92.3 +2.02 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 92:30.45 | +5:30.11 +44.26 | 91.6 +2.34 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 94:27.08 | +7:26.74 +1:56.63 | 89.7 +3.16 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Miras Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 96:17.60 00:10.00 | +9:17.26 +1:50.52 | 88.0 +3.95 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 98:01.02 00:15.00 | +11:00.68 +1:43.42 | 86.4 +4.68 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 99:15.66 | +12:15.32 +1:14.64 | 85.4 +5.21 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 100:28.97 | +13:28.63 +1:13.31 | 84.3 +5.73 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 101:46.95 | +14:46.61 +1:17.98 | 83.2 +6.28 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 111:36.36 15:00.00 | +24:36.02 +9:49.41 | 75.9 +10.45 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 126:25.83 30:00.00 | +39:25.48 +14:49.47 | 67.0 +16.75 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford RS200 GrpB | H/B | 131:16.50 45:00.00 | +44:16.16 +4:50.67 | 64.5 +18.81 |
14. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 133:28.83 40:00.00 | +46:28.49 +2:12.33 | 63.5 +19.75 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 137:20.20 45:00.00 | +50:19.86 +3:51.37 | 61.7 +21.39 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOLEZAL Jakub Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 137:47.28 50:00.00 | +50:46.94 +27.08 | 61.5 +21.58 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 146:10.96 35:00.00 | +59:10.63 +8:23.69 | 58.0 +25.15 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 149:33.23 60:00.00 | +62:32.89 +3:22.26 | 56.6 +26.58 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 159:39.29 65:00.00 | +72:38.95 +10:06.05 | 53.1 +30.87 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 160:47.86 65:00.00 | +73:47.52 +1:08.56 | 52.7 +31.36 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 161:19.15 70:00.00 | +74:18.81 +31.29 | 52.5 +31.58 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 162:50.19 75:15.00 | +75:49.85 +1:31.04 | 52.0 +32.22 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 174:45.40 80:00.00 | +87:45.06 +11:55.21 | 48.5 +37.29 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 176:13.80 80:15.00 | +89:13.46 +1:28.40 | 48.1 +37.91 |