# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NIEMELA Jyrki Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 21:43.74 00:33.00 | | 89.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Ralli Pottu Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 22:37.13 01:06.00 | +53.39 +53.39 | 85.7 +1.65 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 24:00.36 00:33.00 | +2:16.62 +1:23.23 | 80.7 +4.23 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Mikolaj Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 24:07.60 00:33.00 | +2:23.86 +7.24 | 80.3 +4.45 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 24:12.30 00:33.00 | +2:28.56 +4.70 | 80.1 +4.60 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Parhachev Pavel Audi quattro Grp4 | H/4 | 25:09.07 00:33.00 | +3:25.33 +56.77 | 77.1 +6.36 |
7. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KOSKI-LAMMI JUHO Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 25:37.42 04:06.00 | +3:53.68 +28.35 | 75.6 +7.23 |
8. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROZHKOV Alexey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 25:37.93 03:33.00 | +3:54.19 +0.51 | 75.6 +7.25 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | FEDOROV Igor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 25:48.06 03:33.00 | +4:04.32 +10.13 | 75.1 +7.56 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 26:02.74 03:33.00 | +4:19.00 +14.68 | 74.4 +8.02 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Jakub Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 26:25.82 03:53.00 | +4:42.08 +23.08 | 73.3 +8.73 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | SLOWLY SIDEWAYS Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 26:44.73 00:33.00 | +5:00.99 +18.91 | 72.5 +9.32 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 28:00.76 03:33.00 | +6:17.02 +1:16.03 | 69.2 +11.67 |
14. | +1 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | JONAITIS Jonis VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 28:05.58 03:33.00 | +6:21.84 +4.82 | 69.0 +11.82 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 28:09.47 06:00.00 | +6:25.73 +3.89 | 68.8 +11.94 |
16. | -3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 28:31.16 03:33.00 | +6:47.42 +21.69 | 68.0 +12.61 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | HARTIKAINEN Anssi Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 28:59.30 03:33.00 | +7:15.56 +28.14 | 66.9 +13.48 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAZVONIL David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 30:04.23 03:33.00 | +8:20.49 +1:04.93 | 64.4 +15.50 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | JPSalmi Ford Sierra RS Cosworth GrpA | H/A | 30:04.44 06:33.00 | +8:20.70 +0.21 | 64.4 +15.50 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 30:26.67 04:33.00 | +8:42.92 +22.23 | 63.7 +16.19 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MEINGOTT Walter Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 30:29.08 03:33.00 | +8:45.34 +2.41 | 63.6 +16.26 |
22. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | yozora360 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:21.35 04:06.00 | +9:37.61 +52.27 | 61.8 +17.88 |
23. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Andres Lafuente Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:50.46 09:20.00 | +12:06.72 +2:29.11 | 57.3 +22.50 |
24. | +1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ANDRIUSA Sostak VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 36:53.58 12:00.00 | +15:09.84 +3:03.12 | 52.5 +28.17 |
25. | -3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Kullervo BMW M3 E30 GrpA | H/A | 36:57.35 12:25.00 | +15:13.61 +3.77 | 52.4 +28.29 |
26. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Hanninen Risto Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 41:03.55 18:25.00 | +19:19.81 +4:06.20 | 47.2 +35.91 |