# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 34:37.03 00:25.00 | | 85.4   |
2. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 35:24.58 | +47.55 +47.55 | 83.5 +0.96 |
3. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 35:27.21 | +50.18 +2.63 | 83.4 +1.02 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | POMOSCHIKOV Igor Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 35:54.21 | +1:17.18 +27.00 | 82.4 +1.57 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 36:42.89 | +2:05.86 +48.68 | 80.6 +2.55 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | OLFun Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 37:19.15 | +2:42.12 +36.26 | 79.3 +3.29 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Katja Lara Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 37:24.92 00:25.00 | +2:47.89 +5.77 | 79.1 +3.41 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 37:27.40 00:20.00 | +2:50.37 +2.48 | 79.0 +3.46 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 37:57.89 | +3:20.86 +30.49 | 77.9 +4.07 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEMUTH Mathias Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 38:17.39 | +3:40.36 +19.50 | 77.3 +4.47 |
11. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 38:31.92 | +3:54.89 +14.53 | 76.8 +4.76 |
12. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DECKER Max Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 38:33.48 | +3:56.45 +1.56 | 76.7 +4.80 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Mercedes 500 SLC Grp2 | H/2 | 38:59.87 00:20.00 | +4:22.83 +26.39 | 75.9 +5.33 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 39:12.81 | +4:35.77 +12.94 | 75.4 +5.59 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | SLOWLY SIDEWAYS Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 39:35.75 | +4:58.72 +22.94 | 74.7 +6.06 |
16. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maier.Maximilian Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 41:18.94 | +6:41.92 +1:43.20 | 71.6 +8.15 |
17. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Lada VFTS GrpB | H/B | 41:45.31 | +7:08.28 +26.36 | 70.8 +8.69 |
18. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BORTZ Stefan Lada VFTS GrpB | H/B | 46:22.89 10:00.00 | +11:45.86 +4:37.58 | 63.8 +14.32 |
19. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 47:37.73 10:10.00 | +13:00.70 +1:14.84 | 62.1 +15.84 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek FSO Polonez 2000 Grp4 | H/4 | 47:53.32 10:00.00 | +13:16.29 +15.59 | 61.8 +16.15 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 53:23.40 11:00.00 | +18:46.36 +5:30.08 | 55.4 +22.85 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel FSO Polonez 2000 Grp4 | H/4 | 54:23.49 16:40.00 | +19:46.46 +1:00.09 | 54.4 +24.07 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | STELLNBERGER Philipp Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 62:24.78 25:00.00 | +27:47.75 +8:01.29 | 47.4 +33.83 |