# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 83:45.93 | | 97.5   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 86:45.42 | +2:59.48 +2:59.48 | 94.1 +1.32 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 88:23.33 | +4:37.39 +1:37.91 | 92.4 +2.04 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 89:06.50 | +5:20.56 +43.17 | 91.6 +2.36 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 91:11.64 | +7:25.70 +2:05.14 | 89.5 +3.27 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Miras Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 91:51.63 00:10.00 | +8:05.69 +39.99 | 88.9 +3.57 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 94:23.94 00:15.00 | +10:38.00 +2:32.31 | 86.5 +4.69 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 95:44.20 | +11:58.26 +1:20.26 | 85.3 +5.28 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 97:03.70 | +13:17.76 +1:19.50 | 84.1 +5.86 |
10. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 97:51.11 | +14:05.17 +47.41 | 83.5 +6.21 |
11. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 102:36.36 10:00.00 | +18:50.42 +4:45.25 | 79.6 +8.31 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 118:02.97 25:00.00 | +34:17.03 +15:26.61 | 69.2 +15.11 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 125:05.97 35:00.00 | +41:20.03 +7:03.00 | 65.3 +18.22 |
14. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford RS200 GrpB | H/B | 128:06.30 45:00.00 | +44:20.36 +3:00.33 | 63.7 +19.55 |
15. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOLEZAL Jakub Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 129:37.08 45:00.00 | +45:51.14 +1:30.78 | 63.0 +20.21 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 133:46.53 45:00.00 | +50:00.59 +4:09.45 | 61.0 +22.05 |
17. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 137:10.96 30:00.00 | +53:25.03 +3:24.44 | 59.5 +23.55 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 141:23.03 55:00.00 | +57:37.09 +4:12.06 | 57.8 +25.40 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 151:21.95 60:00.00 | +67:36.01 +9:58.91 | 53.9 +29.80 |
20. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 152:37.65 60:00.00 | +68:51.71 +1:15.70 | 53.5 +30.36 |
21. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 152:56.29 65:00.00 | +69:10.35 +18.64 | 53.4 +30.49 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 154:39.98 70:15.00 | +70:54.04 +1:43.69 | 52.8 +31.26 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 166:22.54 75:00.00 | +82:36.60 +11:42.57 | 49.1 +36.42 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 168:03.60 75:15.00 | +84:17.66 +1:41.05 | 48.6 +37.16 |