|
S1600
2.4.2014 13:22 - 3.4.2014 13:30 |
123456 |
RZ/SS 3 - Rally Wisla Shakedown Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a vlhký, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 2.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZATKO Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 02:11.78 | | 68.3   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FOJTIK Kuba Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:15.85 | +4.07 +4.07 | 66.2 +1.63 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSAD Rostislav Honda Civic R3 | S1600 | 02:17.11 | +5.33 +1.26 | 65.6 +2.13 | 4. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Honda Civic R3 | S1600 | 02:19.26 | +7.48 +2.15 | 64.6 +2.99 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JACHYM Milan Renault Clio R3 | S1600 | 02:20.42 | +8.64 +1.15 | 64.1 +3.46 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Honda Civic R3 | S1600 | 02:20.77 | +8.99 +0.35 | 63.9 +3.60 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | bigmack17 Renault Clio R3 | S1600 | 02:39.47 | +27.69 +18.70 | 56.4 +11.08 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Tesař Pavel MG ZR Super 1600 | S1600 | 02:58.42 | +46.64 +18.95 | 50.4 +18.66 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZATKO Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:44.92 | | 76.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FOJTIK Kuba Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:55.38 | +10.46 +10.46 | 73.9 +1.43 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Honda Civic R3 | S1600 | 06:11.95 | +27.03 +16.57 | 70.7 +3.70 | 4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSAD Rostislav Honda Civic R3 | S1600 | 06:24.13 | +39.21 +12.18 | 68.4 +5.37 | 5. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Honda Civic R3 | S1600 | 06:27.87 | +42.95 +3.74 | 67.8 +5.88 | 6. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Tesař Pavel MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:55.74 | +1:10.81 +27.87 | 63.2 +9.70 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | bigmack17 Renault Clio R3 | S1600 | 07:25.07 01:00.00 | +1:40.15 +29.33 | 59.0 +13.72 | 8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JACHYM Milan Renault Clio R3 | S1600 | 09:48.91 03:25.00 | +4:03.99 +2:23.84 | 44.6 +33.42 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
ZATKO Petr | Citroen C2 S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | 00:40.78 | 01:29.20 | 02:11.78 | | FOJTIK Kuba | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | -00:00.13 | +00:03.57 | +00:04.06 | | NOVOSAD Rostislav | Honda Civic R3 | S1600 | Přechodný asfalt | -00:00.86 | +00:02.96 | +00:05.32 | | TATAR Branislav | Honda Civic R3 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:07.94 | +00:06.95 | +00:07.47 | | JACHYM Milan | Renault Clio R3 | S1600 | Přechodný asfalt | -00:02.38 | +00:04.94 | +00:08.63 | | DROZDA Karel | Honda Civic R3 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:00.11 | +00:07.23 | +00:08.98 | | bigmack17 | Renault Clio R3 | S1600 | Přechodný asfalt | -00:02.54 | +00:15.37 | +00:27.69 | | Tesař Pavel | MG ZR Super 1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:04.36 | +00:41.21 | +00:46.63 | | BERNAT Jirka | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:02.68 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|