# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDECEK Lukas Opel Corsa S1600 | S1600 | 24:56.73 | | 104.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Rene Ritter Citroen C2 S1600 | S1600 | 25:06.03 | +9.30 +9.30 | 104.2 +0.21 |
3. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HANDWERKER Maciek Fiat Punto S1600 | S1600 | 25:08.05 | +11.32 +2.02 | 104.1 +0.26 |
4. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | PACHECO Joao Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:11.09 | +14.36 +3.04 | 103.9 +0.33 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOBROWOLSKI Mateusz Renault Clio S1600 | S1600 | 25:15.20 | +18.47 +4.11 | 103.6 +0.42 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Olli Kuhta Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 25:22.40 | +25.67 +7.20 | 103.1 +0.59 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | TETSUYA Tanaka Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:28.33 | +31.60 +5.93 | 102.7 +0.72 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Jakub Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:35.69 | +38.96 +7.36 | 102.2 +0.89 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUDICKY Mira Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:46.10 | +49.37 +10.41 | 101.5 +1.13 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 25:58.44 | +1:01.71 +12.34 | 100.7 +1.42 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 26:13.18 | +1:16.45 +14.74 | 99.8 +1.75 |
12. | +1 | | INKIN Alexander Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 26:25.80 | +1:29.07 +12.62 | 99.0 +2.04 |
13. | -1 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | SEDEJ Vojko Ford Fiesta ST | N3 | 26:26.28 | +1:29.55 +0.48 | 98.9 +2.05 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUSMIREK Romek Ford Fiesta ST | N3 | 26:32.10 | +1:35.37 +5.82 | 98.6 +2.19 |
15. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Renault 5 GT Turbo | H | 26:42.08 | +1:45.35 +9.98 | 98.0 +2.42 |
16. | -1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | SALTENIS Vilius Renault Clio S1600 | S1600 | 26:42.36 | +1:45.63 +0.28 | 98.0 +2.42 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Akios Renault 5 GT Turbo | H | 27:02.78 | +2:06.05 +20.42 | 96.7 +2.89 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Rauno Ollema Suzuki Swift S1600 | S1600 | 27:07.01 | +2:10.28 +4.23 | 96.5 +2.99 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKALA Milan Opel Corsa S1600 | S1600 | 27:34.53 | +2:37.80 +27.52 | 94.9 +3.62 |
20. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRAVEC Jozko Renault 5 GT Turbo | H | 27:51.95 | +2:55.22 +17.42 | 93.9 +4.02 |
21. | -1 | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | GENOVSKI Julian Renault 5 GT Turbo | H | 28:19.30 | +3:22.57 +27.35 | 92.4 +4.65 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 28:29.00 | +3:32.27 +9.69 | 91.8 +4.87 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | martta vittunen Volvo 242 LE | H | 28:40.32 | +3:43.59 +11.32 | 91.2 +5.13 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HABART Patrik Ford Fiesta S1600 | S1600 | 28:40.84 | +3:44.11 +0.52 | 91.2 +5.14 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANGAS Mariusz Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:53.15 | +3:56.42 +12.31 | 90.6 +5.42 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | EVERSONS Edgars MG ZR Super 1600 | S1600 | 29:20.78 | +4:24.05 +27.63 | 89.1 +6.06 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKULINA Jiri Renault 5 GT Turbo | H | 30:13.75 00:30.00 | +5:17.02 +52.97 | 86.5 +7.27 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | CSEKO Jozsef Renault Clio S1600 | S1600 | 30:30.14 | +5:33.41 +16.39 | 85.8 +7.65 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | BRIGIS Gundars Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 30:49.61 | +5:52.88 +19.47 | 84.9 +8.09 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RUBIKIS Kristaps Volvo 242 LE | H | 31:41.21 | +6:44.48 +51.60 | 82.6 +9.28 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | figmo1999 MG ZR Super 1600 | S1600 | 31:58.79 00:10.00 | +7:02.06 +17.57 | 81.8 +9.68 |
32. | +2 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | CSEKO Arpad Lada 21074 | H | 33:13.68 04:20.00 | +8:16.95 +1:14.89 | 78.7 +11.40 |
33. | +2 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KALNINS KALENIEKS Ingus Lada 21074 | H | 33:19.55 | +8:22.82 +5.87 | 78.5 +11.53 |
34. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HMaster Lada 21074 | H | 35:21.86 03:20.00 | +10:25.13 +2:02.31 | 74.0 +14.34 |
35. | +2 | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | Asen Ivanov MG ZR Super 1600 | S1600 | 40:33.02 07:00.00 | +15:36.29 +5:11.16 | 64.5 +21.47 |
36. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MatraRancho Renault 5 GT Turbo | H | 41:55.23 09:20.00 | +16:58.50 +1:22.21 | 62.4 +23.36 |