# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 27:37.91 | | 114.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 28:25.51 | +47.60 +47.60 | 111.7 +0.90 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Ford RS200 GrpB | H/B | 28:47.14 | +1:09.23 +21.63 | 110.3 +1.31 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 29:06.45 | +1:28.54 +19.30 | 109.0 +1.67 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBOVSKY Petr Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 29:37.42 | +1:59.51 +30.97 | 107.1 +2.26 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 30:10.92 | +2:33.01 +33.50 | 105.2 +2.89 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 30:24.12 | +2:46.21 +13.20 | 104.4 +3.14 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 30:27.46 | +2:49.55 +3.34 | 104.2 +3.21 |
9. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:28.60 | +2:50.69 +1.13 | 104.1 +3.23 |
10. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 30:52.90 | +3:14.99 +24.30 | 102.8 +3.69 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:28.90 | +3:50.99 +36.00 | 100.8 +4.37 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Opel Manta 400 GrpB | H/B | 32:05.59 00:10.00 | +4:27.68 +36.69 | 98.9 +5.06 |
13. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 32:45.84 | +5:07.93 +40.25 | 96.9 +5.82 |
14. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 32:48.66 | +5:10.75 +2.82 | 96.7 +5.87 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STAVA Radek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 34:58.17 | +7:20.27 +2:09.52 | 90.8 +8.32 |
16. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 35:39.84 | +8:01.93 +41.66 | 89.0 +9.11 |
17. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 37:36.11 05:00.00 | +9:58.20 +1:56.27 | 84.4 +11.31 |
18. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 39:42.79 10:00.00 | +12:04.88 +2:06.68 | 79.9 +13.70 |
19. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 39:52.16 10:00.00 | +12:14.25 +9.36 | 79.6 +13.88 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 43:02.62 15:00.00 | +15:24.71 +3:10.46 | 73.7 +17.48 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Palinski Wojciech Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 45:17.87 15:00.00 | +17:39.96 +2:15.25 | 70.1 +20.04 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Mercedes 500 SLC Grp2 | H/2 | 47:43.52 15:00.00 | +20:05.60 +2:25.65 | 66.5 +22.79 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 50:28.87 20:00.00 | +22:50.96 +2:45.35 | 62.9 +25.92 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 52:55.29 25:00.00 | +25:17.38 +2:26.41 | 60.0 +28.68 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 55:30.79 20:00.00 | +27:52.88 +2:35.50 | 57.2 +31.62 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VELE Mirek Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 57:07.97 25:00.00 | +29:30.06 +1:37.18 | 55.6 +33.46 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 58:40.00 30:00.00 | +31:02.09 +1:32.03 | 54.1 +35.20 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 62:36.06 35:00.00 | +34:58.15 +3:56.06 | 50.7 +39.66 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Mikolaj Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 62:45.19 35:00.00 | +35:07.28 +9.13 | 50.6 +39.84 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 62:51.11 35:00.00 | +35:13.19 +5.92 | 50.5 +39.95 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 62:51.51 35:00.00 | +35:13.60 +0.40 | 50.5 +39.95 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRAMER Jiri Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 62:53.70 35:00.00 | +35:15.79 +2.19 | 50.5 +40.00 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 62:57.03 35:00.00 | +35:19.12 +3.33 | 50.4 +40.06 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 63:08.80 35:00.00 | +35:30.89 +11.77 | 50.3 +40.28 |
35. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 63:10.34 35:00.00 | +35:32.42 +1.54 | 50.2 +40.31 |
36. | -1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | NAPRYS Deividas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 63:11.12 35:00.00 | +35:33.21 +0.78 | 50.2 +40.33 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Stanislav Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 63:39.95 35:00.00 | +36:02.04 +28.83 | 49.9 +40.87 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Talbot Sunbeam Lotus Grp2 | H/2 | 67:31.37 35:00.00 | +39:53.46 +3:51.42 | 47.0 +45.24 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PUHAKKA Ossian Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 67:34.61 35:00.00 | +39:56.69 +3.24 | 47.0 +45.31 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:36.06 40:00.00 | +39:58.15 +1.45 | 47.0 +45.33 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STRNAD Vlastimil Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 67:53.43 40:00.00 | +40:15.52 +17.37 | 46.8 +45.66 |