# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SACRAMENTO Cipriano Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:01.55 | | 124.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALKOWSKI Michal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:32.62 | +31.07 +31.07 | 121.8 +0.56 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Ford Fiesta S2000 | S2000 | 27:33.07 | +31.52 +0.45 | 121.7 +0.56 |
4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 27:57.31 | +55.76 +24.24 | 120.0 +1.00 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHROBAK Piotr Fiat Punto S1600 | S1600 | 27:59.78 | +58.23 +2.47 | 119.8 +1.04 |
6. | -2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SHARAPOV Artem Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:02.83 | +1:01.28 +3.05 | 119.6 +1.10 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | GRGURINA Robi Ford Fiesta S1600 | S1600 | 28:11.53 | +1:09.98 +8.69 | 119.0 +1.25 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 28:32.85 | +1:31.30 +21.32 | 117.5 +1.63 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | GENOVSKI Julian Peugeot 206 S1600 | S1600 | 28:43.65 | +1:42.10 +10.80 | 116.8 +1.83 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUSMIREK Romek Subaru Impreza N12 | N4 | 28:43.75 | +1:42.20 +0.10 | 116.7 +1.83 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 28:57.92 | +1:56.37 +14.17 | 115.8 +2.08 |
12. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SWIECH Pawel Ford Fiesta ST | N3 | 29:10.49 | +2:08.94 +12.57 | 115.0 +2.31 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Peugeot 207 S2000 | S2000 | 29:14.51 | +2:12.96 +4.01 | 114.7 +2.38 |
14. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 29:18.96 | +2:17.41 +4.45 | 114.4 +2.46 |
15. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | GORGOL Artur Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 29:28.13 | +2:26.58 +9.17 | 113.8 +2.62 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Lada Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 29:33.35 | +2:31.80 +5.22 | 113.5 +2.72 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Peugeot 206 S1600 | S1600 | 29:38.21 | +2:36.66 +4.86 | 113.2 +2.80 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TO///M3K Suzuki Swift S1600 | S1600 | 29:52.64 | +2:51.09 +14.43 | 112.3 +3.06 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Dusan Citroen C2 S1600 | S1600 | 31:12.82 | +4:11.27 +1:20.18 | 107.5 +4.49 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | LACUSHEV Pavel Ford Fiesta ST | N3 | 31:16.36 | +4:14.81 +3.54 | 107.3 +4.56 |
21. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAHRADNIK Michal Fiat Punto S1600 | S1600 | 32:17.01 | +5:15.45 +1:00.65 | 103.9 +5.64 |
22. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOLECEK Jirka Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 32:22.56 | +5:21.01 +5.55 | 103.6 +5.74 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Krzysiek Pawlak Subaru Impreza N12 | N4 | 34:32.58 | +7:31.03 +2:10.02 | 97.1 +8.07 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEPANU Martin Subaru Impreza N12 | N4 | 44:44.56 15:00.00 | +17:43.01 +10:11.98 | 75.0 +19.02 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRYDRYN Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 49:38.71 20:00.00 | +22:37.16 +4:54.14 | 67.6 +24.28 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANTOS Remik Peugeot 207 S2000 | S2000 | 57:11.09 30:00.00 | +30:09.54 +7:32.38 | 58.7 +32.37 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEPANEK Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 57:29.12 30:00.00 | +30:27.57 +18.03 | 58.3 +32.69 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 57:35.90 30:00.00 | +30:34.35 +6.78 | 58.2 +32.81 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 58:00.12 30:00.00 | +30:58.57 +24.22 | 57.8 +33.25 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | ALM Anders Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 58:44.31 30:00.00 | +31:42.76 +44.19 | 57.1 +34.04 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LUNIEWSKI LUKASZ Ford Fiesta ST | N3 | 59:45.54 30:00.00 | +32:43.99 +1:01.23 | 56.1 +35.13 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Peugeot 207 S2000 | S2000 | 67:00.67 40:00.00 | +39:59.12 +7:15.13 | 50.1 +42.92 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Marek Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 67:48.26 40:00.00 | +40:46.71 +47.59 | 49.5 +43.77 |