|
Nexus test IF
SnowFrance heslo týmové!
2.1.2013 21:50 - 5.1.2013 23:59 |
123456 |
RZ/SS 1 - Chirdonhead Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, před deštěm, oblačno 7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MORKOVSKY Jan Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:07.30 | | 134.5   | 2. |  | PLESNIK Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:17.60 | +10.31 +10.31 | 127.5 +1.47 | 3. |  | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta | A8 | 03:26.34 | +19.04 +8.73 | 122.1 +2.72 | 4. |  | VONDRA Honza Subaru Impreza N14 | N4 | 03:51.16 | +43.86 +24.83 | 109.0 +6.27 | 5. |  | OSTROVSKY Milan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:07.30 05:00.00 | +5:00.00 +4:16.14 | 51.7 +42.86 | = |  | MORAVEK Jan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:07.30 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 51.7 +42.86 | 7. |  | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta | A8 | 08:26.34 05:00.00 | +5:19.04 +19.04 | 49.8 +45.58 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MORKOVSKY Jan Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:07.30 | | 134.5   | 2. |  | PLESNIK Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:17.60 | +10.31 +10.31 | 127.5 +1.47 | 3. |  | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta | A8 | 03:26.34 | +19.04 +8.73 | 122.1 +2.72 | 4. |  | VONDRA Honza Subaru Impreza N14 | N4 | 03:51.16 | +43.86 +24.83 | 109.0 +6.27 | 5. |  | OSTROVSKY Milan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:07.30 05:00.00 | +5:00.00 +4:16.14 | 51.7 +42.86 | = |  | MORAVEK Jan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:07.30 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 51.7 +42.86 | 7. |  | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta | A8 | 08:26.34 05:00.00 | +5:19.04 +19.04 | 49.8 +45.58 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|