|
Taem Test
Open full rally ,free drivers
Asphalt,gravel,mix stage.
2WD Cars
6.2.2022 10:45 - 11.2.2022 22:00 |
12345678 |
RZ/SS 1 - Test Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 5.6 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | DIACONESCU Remus Peugeot 208 Rally4 | RC4 | 04:21.02 | | 77.2   | 2. |  | KUBOWICZ Marcin Renault Clio III R3 | RC3 | 04:57.96 | +36.94 +36.94 | 67.7 +6.60 | 3. |  | Schernstein Josef Renault Clio IV R3T | RC3 | 05:06.23 | +45.21 +8.27 | 65.8 +8.07 | 4. |  | LUJAN Yisel Peugeot 208 R2 | RC4 | 05:12.67 | +51.65 +6.43 | 64.5 +9.22 | 5. |  | TIHLARIK Marek Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 05:21.02 01:00.00 | +1:00.00 +8.35 | 62.8 +10.71 | 6. |  | ROTSEDL Tomas Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 05:22.33 | +1:01.31 +1.31 | 62.5 +10.95 | 7. |  | dejkoo Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 05:57.96 01:00.00 | +1:36.94 +35.63 | 56.3 +17.31 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | DIACONESCU Remus Peugeot 208 Rally4 | RC4 | 04:21.02 | | 77.2   | 2. |  | KUBOWICZ Marcin Renault Clio III R3 | RC3 | 04:57.96 | +36.94 +36.94 | 67.7 +6.60 | 3. |  | Schernstein Josef Renault Clio IV R3T | RC3 | 05:06.23 | +45.21 +8.27 | 65.8 +8.07 | 4. |  | LUJAN Yisel Peugeot 208 R2 | RC4 | 05:12.67 | +51.65 +6.43 | 64.5 +9.22 | 5. |  | TIHLARIK Marek Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 05:21.02 01:00.00 | +1:00.00 +8.35 | 62.8 +10.71 | 6. |  | ROTSEDL Tomas Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 05:22.33 | +1:01.31 +1.31 | 62.5 +10.95 | 7. |  | dejkoo Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 05:57.96 01:00.00 | +1:36.94 +35.63 | 56.3 +17.31 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|