|
Helsi 15-21
Polsko-Nemecko, Impreza N14 slot 2-4
20.5.2015 16:44 - 25.5.2015 20:05 |
| 12345678 |
RZ/SS 1 - Karowa 2009 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 1.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
| |
|
| | Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
| # | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  | Mestix Subaru Impreza N14 | N4 | 01:34.59 | | 60.9   | | 2. |  | deadman_x Subaru Impreza N14 | N4 | 01:34.92 | +0.33 +0.33 | 60.7 +0.21 | | 3. |  | Doctsiem Subaru Impreza N14 | N4 | 01:37.00 | +2.41 +2.08 | 59.4 +1.51 | | 4. |  | Tomi_wrc Subaru Impreza N14 | N4 | 01:37.40 | +2.81 +0.40 | 59.1 +1.75 | | 5. | | KarelSvK Subaru Impreza N14 | N4 | 02:07.06 | +32.47 +29.66 | 45.3 +20.29 | | 6. |  | TomiiSvK Subaru Impreza N14 | N4 | 02:17.49 | +42.91 +10.44 | 41.9 +26.82 | | 7. | | Roko Subaru Impreza N14 | N4 | 03:34.59 02:00.00 | +2:00.00 +1:17.09 | 26.8 +75.00 | | = | | Gado Subaru Impreza N14 | N4 | 03:34.59 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 26.8 +75.00 |
|
| # | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  | Mestix Subaru Impreza N14 | N4 | 01:34.59 | | 60.9   | | 2. |  | deadman_x Subaru Impreza N14 | N4 | 01:34.92 | +0.33 +0.33 | 60.7 +0.21 | | 3. |  | Doctsiem Subaru Impreza N14 | N4 | 01:37.00 | +2.41 +2.08 | 59.4 +1.51 | | 4. |  | Tomi_wrc Subaru Impreza N14 | N4 | 01:37.40 | +2.81 +0.40 | 59.1 +1.75 | | 5. | | KarelSvK Subaru Impreza N14 | N4 | 02:07.06 | +32.47 +29.66 | 45.3 +20.29 | | 6. |  | TomiiSvK Subaru Impreza N14 | N4 | 02:17.49 | +42.91 +10.44 | 41.9 +26.82 | | 7. | | Roko Subaru Impreza N14 | N4 | 03:34.59 02:00.00 | +2:00.00 +1:17.09 | 26.8 +75.00 | | = | | Gado Subaru Impreza N14 | N4 | 03:34.59 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 26.8 +75.00 |
|
Sledovat turnaj živě
|
| Události na serveru |
|---|
15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
|
|
|
|