# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 52:34.97 | | 97.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 55:33.47 | +2:58.50 +2:58.50 | 92.7 +2.08 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEMUTH Mathias Porsche 911 CarreraRS 3.0 Grp4 | H/4 | 56:23.70 | +3:48.73 +50.23 | 91.3 +2.67 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARKOVA Nina Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 57:40.31 05:00.00 | +5:05.33 +1:16.61 | 89.3 +3.56 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | CESARINI Laura Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 58:06.17 05:00.00 | +5:31.20 +25.86 | 88.6 +3.86 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Carlos VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 59:18.84 | +6:43.87 +1:12.67 | 86.8 +4.71 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Ford RS200 GrpB | H/B | 61:39.01 00:04.00 | +9:04.04 +2:20.16 | 83.5 +6.34 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Saihtam BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 61:59.75 05:00.00 | +9:24.78 +20.74 | 83.0 +6.58 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | PMS Rally Team Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 62:41.61 00:10.00 | +10:06.64 +41.86 | 82.1 +7.07 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 63:14.82 05:00.00 | +10:39.85 +33.21 | 81.4 +7.46 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 63:51.31 | +11:16.34 +36.49 | 80.6 +7.88 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 70:52.64 | +18:17.67 +7:01.33 | 72.6 +12.79 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 73:21.51 15:00.00 | +20:46.54 +2:28.87 | 70.2 +14.53 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DE DIEGO Javier Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 78:05.10 20:00.00 | +25:30.14 +4:43.60 | 65.9 +17.83 |
15. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZBORIL Martin Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 82:34.07 25:00.00 | +29:59.10 +4:28.95 | 62.3 +20.97 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 82:55.22 25:40.00 | +30:20.25 +21.15 | 62.1 +21.22 |
17. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 85:25.43 20:00.00 | +32:50.46 +2:30.21 | 60.3 +22.97 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | marqusr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 86:53.39 30:00.00 | +34:18.42 +1:27.96 | 59.2 +23.99 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | tomasz kk Audi Quattro A2 GrpB | H/B | 87:11.38 30:00.00 | +34:36.41 +17.98 | 59.0 +24.20 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 92:53.93 35:00.00 | +40:18.96 +5:42.55 | 55.4 +28.19 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 102:16.41 50:00.00 | +49:41.44 +9:22.48 | 50.3 +34.75 |
= | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | GUENTHER David Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 102:16.41 50:00.00 | +49:41.44 +0.00 | 50.3 +34.75 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PFAJFER Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 105:33.21 50:00.00 | +52:58.24 +3:16.80 | 48.8 +37.04 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | MARTINEZ Marco VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 105:33.21 50:00.00 | +52:58.24 +0.00 | 48.8 +37.04 |