|
Testukas
Kad Zygutis nesiputotu :D
13.2.2013 14:25 - 14.2.2013 16:00 |
123456 |
RZ/SS 2 - Harwood Forest Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, špatné podmínky, odpoledne, mírný déšť, zataženo 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | DANULCHUK Oleksandr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:07.07 | | 110.4   | 2. |  |  | GRASYS Paulius Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:22.05 | +14.98 +14.98 | 106.7 +1.14 | 3. |  |  | Bengt-Arne MOLIN Subaru Impreza N14 URT | N4 | 07:25.22 | +18.14 +3.17 | 105.9 +1.39 | 4. |  |  | FIOLEK Jakub Subaru Impreza N14 | N4 | 07:50.34 | +43.27 +25.12 | 100.3 +3.30 | 5. |  |  | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 07:56.61 | +49.54 +6.27 | 98.9 +3.78 | 6. | +1 |  | KRPELAN Michal Lada Kalina R2 | A6 | 08:32.40 | +1:25.34 +35.79 | 92.0 +6.51 | 7. | +1 |  | KAPICA Wojciech Subaru Impreza 2003 | WRC | 08:42.33 | +1:35.26 +9.93 | 90.3 +7.27 | 8. | -2 |  | Zygimantas Levandauskas Subaru Impreza N10 | N4 | 08:43.86 | +1:36.79 +1.53 | 90.0 +7.39 | 9. | +1 |  | Traivetas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:49.15 | +1:42.08 +5.29 | 89.1 +7.79 | 10. | -1 |  | AUGUSTONIS Ignas Subaru Impreza N14 | N4 | 09:22.70 | +2:15.63 +33.54 | 83.8 +10.35 | 11. |  |  | FIDES Rudo Lada 21107 Kit Car | A7 | 10:00.62 | +2:53.56 +37.92 | 78.5 +13.25 | 12. | +2 |  | LAPINSKAS Remigijus Subaru Impreza N12 | N4 | 10:35.99 03:00.00 | +3:28.92 +35.36 | 74.2 +15.95 | 13. | -1 |  | jagermeister Ford Escort WRC | WRC | 10:44.65 | +3:37.58 +8.66 | 73.2 +16.61 | 14. |  |  | SMIRNOV Dmitriy Subaru Impreza N12 | N4 | 11:07.44 03:00.00 | +4:00.37 +22.79 | 70.7 +18.35 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|