| 
 
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                | 
                        
                            | Japan 
 2.10.2006 20:22 - 3.10.2006 23:59
 |  
                            | 123 |  | RZ/SS 2 - Noiker II Výpis pro třídu (skupinu): Vše
 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno
 13.7 km
 | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |  |  |  |  |  |  | PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |  |  
| # |  | Jméno Auto
 | Třída | Čas Penal.
 | Ods. Ods.př.
 | km/h s/km
 | 
|---|
 | 1. |  | Rookie Citroen Xsara
 | WRC | 07:46.30 |  | 105.8  
 |  | 2. |  | IVANOV Sergey Subaru Impreza 2003
 | WRC | 07:48.64 | +2.34 +2.34
 | 105.2 +0.17
 |  | 3. |  | FRIC Miroslav Fiat Punto Super 1600
 | S1600 | 08:22.06 | +35.76 +33.42
 | 98.2 +2.61
 |  | 4. |  | kodiak_ikt Citroen Xsara
 | WRC | 08:27.47 | +41.17 +5.41
 | 97.2 +3.00
 |  | 5. |  | VACULIK Jaroslav Fiat Punto Super 1600
 | S1600 | 08:47.40 | +1:01.09 +19.93
 | 93.5 +4.46
 |  | 6. |  | rallykage Subaru Impreza 2000
 | WRC | 09:16.39 | +1:30.08 +28.99
 | 88.6 +6.58
 |  |  
| # |  |  | Jméno Auto
 | Třída | Čas Penal.
 | Ods. Ods.př.
 | km/h s/km
 | 
|---|
 | 1. |  |  | IVANOV Sergey Subaru Impreza 2003
 | WRC | 10:46.21 |  | 98.0  
 |  | 2. |  +2 |  | Rookie Citroen Xsara
 | WRC | 11:00.65 | +14.44 +14.44
 | 95.9 +0.82
 |  | 3. |  +3 |  | FRIC Miroslav Fiat Punto Super 1600
 | S1600 | 11:46.19 | +59.98 +45.54
 | 89.7 +3.41
 |  | 4. |  +1 |  | VACULIK Jaroslav Fiat Punto Super 1600
 | S1600 | 12:09.92 | +1:23.71 +23.73
 | 86.8 +4.76
 |  | 5. |  -3 |  | rallykage Subaru Impreza 2000
 | WRC | 12:26.18 | +1:39.97 +16.26
 | 84.9 +5.68
 |  | 6. |  +3 |  | kodiak_ikt Citroen Xsara
 | WRC | 12:29.04 | +1:42.83 +2.85
 | 84.6 +5.84
 |  |  
 Sledovat turnaj živě
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
  
| Události na serveru | 
|---|
 | 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  | 28.06.2025: Nová trať:
 |  | 23.05.2025: Nové auto:
 |  | 18.05.2025: Nové tratě:
 
Course de Cote de CauteretsCourse de Cote de Cauterets Slalom |  | 13.04.2025: Nová trať:
 |  
 
 
 
 
 
 
 
 |  
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |