|
FIST test
test na TR / RedBull Cup
14.4.2010 11:15 - 20.4.2010 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 2 - Shepherds Shield Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | BAJGAR Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 02:37.72 | | 109.6   | 2. |  | KYSELY Jiri Citroen C4 WRC 07 | WRC | 02:38.00 | +0.28 +0.28 | 109.4 +0.06 | 3. |  | GABOR Stefan Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 02:38.25 | +0.54 +0.25 | 109.2 +0.11 | 4. |  | NAVRATIL Ondrej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 02:44.56 | +6.85 +6.31 | 105.0 +1.43 | 5. |  | VANA Kamil Citroen C4 WRC 07 | WRC | 02:51.06 00:10.00 | +13.35 +6.50 | 101.0 +2.78 | 6. |  | SKORNA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:56.14 | +18.43 +5.08 | 98.1 +3.84 | 7. |  | HORAK David Subaru Impreza N14 | N4 | 03:56.14 01:00.00 | +1:18.43 +1:00.00 | 73.2 +16.34 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | KYSELY Jiri Citroen C4 WRC 07 | WRC | 05:58.22 | | 118.6   | 2. | +1 |  | BAJGAR Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 06:01.64 | +3.42 +3.42 | 117.5 +0.29 | 3. | +1 |  | GABOR Stefan Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 06:02.68 | +4.46 +1.04 | 117.1 +0.38 | 4. | -2 |  | NAVRATIL Ondrej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:08.04 | +9.82 +5.36 | 115.4 +0.83 | 5. | +1 |  | SKORNA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:31.93 | +33.70 +23.89 | 108.4 +2.86 | 6. | +1 |  | VANA Kamil Citroen C4 WRC 07 | WRC | 07:11.28 01:10.00 | +1:13.06 +39.36 | 98.5 +6.19 | 7. | -2 |  | HORAK David Subaru Impreza N14 | N4 | 07:30.82 01:00.00 | +1:32.60 +19.54 | 94.2 +7.85 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|