|
!D!
16.2.2011 14:35 - 17.2.2011 14:35 |
123456 |
RZ/SS 2 - Kaihuavaara Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, mlhavo, polojasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | LIBAL Zdenek Lancia Delta | A8 | 04:12.10 | | 87.1   | 2. |  | KANALAS Josef Ford Fiesta ST | N3 | 04:31.50 | +19.41 +19.41 | 80.9 +3.18 | 3. |  | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:53.34 | +41.24 +21.84 | 74.9 +6.76 | 4. |  | WOLAJNYK Ales Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 09:12.10 05:00.00 | +5:00.00 +4:18.76 | 39.8 +49.18 | = |  | DUCHACEK Jan Opel Corsa S1600 | S1600 | 09:12.10 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 39.8 +49.18 | = |  | R1co Citroen C4 WRC 08 | WRC | 09:12.10 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 39.8 +49.18 | 7. |  | CHEKIN Ivan Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 09:53.34 05:00.00 | +5:41.24 +41.24 | 37.0 +55.94 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | LIBAL Zdenek Lancia Delta | A8 | 09:40.18 | | 86.9   | 2. |  |  | KANALAS Josef Ford Fiesta ST | N3 | 10:15.06 | +34.88 +34.88 | 81.9 +2.49 | 3. |  |  | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 11:37.20 00:30.00 | +1:57.02 +1:22.14 | 72.3 +8.36 | 4. |  |  | WOLAJNYK Ales Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 19:40.18 10:00.00 | +10:00.00 +8:02.98 | 42.7 +42.86 | = |  |  | DUCHACEK Jan Opel Corsa S1600 | S1600 | 19:40.18 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 42.7 +42.86 | = |  |  | R1co Citroen C4 WRC 08 | WRC | 19:40.18 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 42.7 +42.86 | 7. |  |  | CHEKIN Ivan Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 21:07.20 10:00.00 | +11:27.02 +1:27.02 | 39.8 +49.07 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|