|
F06
4.1.2007 17:35 - 10.1.2007 23:59 |
1234 |
RZ/SS 2 - East-West Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch rozbitý a vlhký, špatné podmínky, večer, průzračno, jasno 9.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Akos Paulin Subaru Impreza 2005 | WRC | 06:57.96 01:00.00 | | 81.8   | = |  | VLNATY Jan Subaru Impreza 2005 | WRC | 06:57.96 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 81.8 +0.00 | = |  | RallyWRO Ford Focus 2004 WRC | WRC | 06:57.96 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 81.8 +0.00 | = |  | NOVAK Martin Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 06:57.96 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 81.8 +0.00 | = |  | STOLFA Ondrej Ford Focus 2006 WRC | WRC | 06:57.96 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 81.8 +0.00 | 6. |  | KRYSTYN Miroslav Ford Focus 2006 WRC | WRC | 07:20.93 | +22.97 +22.97 | 77.6 +2.42 | 7. |  | JARCOVJAK Mira Citroen Xsara 2005 | WRC | 07:24.91 | +26.95 +3.98 | 76.9 +2.84 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Akos Paulin Subaru Impreza 2005 | WRC | 10:16.49 01:00.00 | | 96.4   | 2. |  |  | VLNATY Jan Subaru Impreza 2005 | WRC | 10:27.60 01:00.00 | +11.11 +11.11 | 94.6 +0.67 | 3. | +1 |  | RallyWRO Ford Focus 2004 WRC | WRC | 10:56.35 01:00.00 | +39.86 +28.75 | 90.5 +2.42 | 4. | +2 |  | NOVAK Martin Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 11:22.66 02:00.00 | +1:06.17 +26.30 | 87.0 +4.01 | = | +2 |  | STOLFA Ondrej Ford Focus 2006 WRC | WRC | 11:22.66 02:00.00 | +1:06.17 +0.00 | 87.0 +4.01 | 6. | -1 |  | JARCOVJAK Mira Citroen Xsara 2005 | WRC | 11:34.35 | +1:17.86 +11.70 | 85.5 +4.72 | 7. | +1 |  | KRYSTYN Miroslav Ford Focus 2006 WRC | WRC | 12:10.07 | +1:53.58 +35.71 | 81.4 +6.88 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|