|
Test inför NORC-Serien.
Behöver träna, så vi kör ett litet träningsrally.
Grus.
RBR-Seriens lösen.
16.11.2008 15:45 - 18.11.2008 23:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Chirdonhead II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ONKAMO Hasse Hyundai Accent | WRC | 03:13.85 | | 128.1   | 2. |  | WENGBERG Fredrik Peugeot 206 | WRC | 03:14.36 | +0.51 +0.51 | 127.8 +0.07 | 3. |  | Per_Isacsson Subaru Impreza 2000 | WRC | 03:15.01 | +1.15 +0.65 | 127.4 +0.17 | 4. |  | mikael SVARD Skoda Octavia WRC Evo 2 | WRC | 03:18.75 | +4.91 +3.74 | 125.0 +0.71 | 5. |  | Niclas Jagerhult Toyota Corolla | WRC | 03:27.71 | +13.86 +8.94 | 119.6 +2.01 | 6. |  | ALM Anders Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:36.44 | +22.60 +8.74 | 114.8 +3.27 | 7. |  | Bengt-Arne MOLIN Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:44.12 | +30.27 +7.67 | 110.8 +4.39 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ONKAMO Hasse Hyundai Accent | WRC | 08:17.99 | | 120.0   | 2. |  |  | WENGBERG Fredrik Peugeot 206 | WRC | 08:21.50 00:10.00 | +3.51 +3.51 | 119.2 +0.21 | 3. |  |  | Per_Isacsson Subaru Impreza 2000 | WRC | 08:31.33 | +13.34 +9.82 | 116.9 +0.80 | 4. | +1 |  | ALM Anders Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 08:59.18 | +41.19 +27.85 | 110.8 +2.48 | 5. | +1 |  | Niclas Jagerhult Toyota Corolla | WRC | 09:02.35 | +44.36 +3.17 | 110.2 +2.67 | 6. | +2 |  | mikael SVARD Skoda Octavia WRC Evo 2 | WRC | 09:15.37 00:10.00 | +57.38 +13.02 | 107.6 +3.46 | 7. |  |  | Bengt-Arne MOLIN Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 09:25.60 | +1:07.61 +10.23 | 105.7 +4.07 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|