# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony VW Golf IV Kit Car | A7 | 12:48.01 | | 105.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZINSKI Pawel Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 13:16.16 | +28.16 +28.16 | 101.3 +1.26 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANDL Miroslav Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 13:16.75 | +28.74 +0.59 | 101.2 +1.28 |
4. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BORUTA Janusz Lada Kalina R2 | A6 | 13:28.86 | +40.86 +12.11 | 99.7 +1.82 |
5. | +4 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | MACLEAN Duncan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 13:32.69 | +44.69 +3.83 | 99.2 +2.00 |
6. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROJEK Radek Citroen C4 WRC 08 | WRC | 13:41.41 | +53.40 +8.71 | 98.2 +2.38 |
7. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAMSIK Daniel Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 13:54.04 | +1:06.04 +12.63 | 96.7 +2.95 |
8. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZBRANEK Lukas Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 14:30.32 | +1:42.32 +36.28 | 92.7 +4.57 |
9. | +8 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 14:41.55 | +1:53.55 +11.23 | 91.5 +5.07 |
10. | +6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 15:08.68 | +2:20.68 +27.13 | 88.7 +6.28 |
11. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PeterWRC Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 15:10.31 02:00.00 | +2:22.31 +1.63 | 88.6 +6.35 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VIKTORIK Jiri Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 15:19.31 02:00.00 | +2:31.31 +9.00 | 87.7 +6.75 |
13. | -10 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CEJKA Vladimir Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:23.94 02:00.00 | +2:35.93 +4.63 | 87.3 +6.96 |
14. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOSIKA Radek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 15:37.60 02:00.00 | +2:49.60 +13.67 | 86.0 +7.57 |
15. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POLAK Pavel Opel Corsa S1600 | S1600 | 16:12.06 | +3:24.06 +34.46 | 83.0 +9.11 |
16. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRISANDA Jan Citroen C4 WRC 08 | WRC | 16:20.82 02:00.00 | +3:32.82 +8.76 | 82.2 +9.50 |
17. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | slawo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 16:38.69 | +3:50.69 +17.87 | 80.7 +10.30 |
18. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LARVA Martin Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:12.75 04:00.00 | +4:24.74 +34.04 | 78.1 +11.82 |
19. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALVAREZ Iago Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 17:19.26 04:00.00 | +4:31.25 +6.51 | 77.6 +12.11 |
20. | +11 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VYORAL Mara Subaru Impreza N14 URT | N4 | 18:15.58 02:00.00 | +5:27.58 +56.33 | 73.6 +14.62 |
21. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEV Oskar Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 18:52.10 04:10.00 | +6:04.10 +36.52 | 71.2 +16.25 |
22. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | marek.du Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 20:27.84 03:20.00 | +7:39.84 +1:35.74 | 65.7 +20.53 |
23. | -9 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Peruzynski Dawid Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 22:02.52 08:05.00 | +9:14.51 +1:34.67 | 61.0 +24.75 |
24. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Eagle Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 29:18.11 13:40.00 | +16:30.10 +7:15.59 | 45.9 +44.20 |
25. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Kubson Ford Fiesta S1600 | S1600 | 29:23.51 15:00.00 | +16:35.50 +5.40 | 45.7 +44.44 |
26. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Michal Rocarek Ford Fiesta ST | N3 | 36:06.94 20:00.00 | +23:18.93 +6:43.43 | 37.2 +62.45 |