|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | JAROTEK Jiri Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:24.65 | | 105.5   | 2. |  | ZBRANEK Lukas Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 03:32.46 | +7.81 +7.81 | 101.7 +1.30 | 3. |  | slawo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:44.95 | +20.30 +12.49 | 96.0 +3.38 | 4. |  | DIACONESCU Remus Subaru Impreza 2000 | WRC | 03:49.69 | +25.03 +4.74 | 94.0 +4.17 | 5. |  | BEDŘICH Josef Citroen C4 WRC 08 | WRC | 08:24.65 05:00.00 | +5:00.00 +4:34.97 | 42.8 +50.00 | = |  | OLEK LALIK Mitsubishi Lancer WRC 2005 | WRC | 08:24.65 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 42.8 +50.00 | = |  | ZAWADA Pawel Subaru Impreza 2000 | WRC | 08:24.65 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 42.8 +50.00 | 8. |  | HOFMAN Bartosz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 11:24.65 08:00.00 | +8:00.00 +3:00.00 | 31.5 +80.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | JAROTEK Jiri Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:50.31 | | 115.7   | 2. |  |  | slawo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 11:48.94 | +58.63 +58.63 | 106.1 +2.81 | 3. |  |  | DIACONESCU Remus Subaru Impreza 2000 | WRC | 12:37.83 | +1:47.52 +48.88 | 99.3 +5.14 | 4. |  |  | BEDŘICH Josef Citroen C4 WRC 08 | WRC | 17:27.90 05:00.00 | +6:37.58 +4:50.07 | 71.8 +19.02 | 5. | +1 |  | ZBRANEK Lukas Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 20:58.11 10:00.00 | +10:07.79 +3:30.22 | 59.8 +29.08 | 6. | -1 |  | HOFMAN Bartosz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 23:54.17 13:00.00 | +13:03.85 +2:56.05 | 52.5 +37.50 | 7. | -1 |  | OLEK LALIK Mitsubishi Lancer WRC 2005 | WRC | 25:50.32 15:00.00 | +15:00.00 +1:56.15 | 48.5 +43.06 | = | -1 |  | ZAWADA Pawel Subaru Impreza 2000 | WRC | 25:50.32 15:00.00 | +15:00.00 +0.00 | 48.5 +43.06 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|