|
TOTAL TEST
privitajme noveho jazdca, nech sa dari, najskor zakladne trate, nech to je isto bez padania
10.6.2009 17:25 - 16.6.2009 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 3 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SMOLAN Marek Subaru Impreza 555 | A8 | 05:06.96 | | 92.6   | 2. |  | HERTL Jaroslav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:12.19 | +5.23 +5.23 | 91.1 +0.66 | 3. |  | KUST Lukas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:12.39 | +5.42 +0.19 | 91.0 +0.69 | 4. |  | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:20.45 | +13.49 +8.07 | 88.7 +1.71 | 5. |  | VOKRAL Risa Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:20.54 | +13.58 +0.09 | 88.7 +1.72 | 6. |  | KRPELAN Michal Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:24.78 | +17.82 +4.24 | 87.6 +2.26 | 7. |  | CHOLASTA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:41.93 | +34.97 +17.14 | 83.2 +4.43 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | KUST Lukas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 13:55.14 | | 108.6   | 2. |  |  | SMOLAN Marek Subaru Impreza 555 | A8 | 14:07.22 | +12.08 +12.08 | 107.1 +0.48 | 3. |  |  | KRPELAN Michal Peugeot 206 S1600 | S1600 | 14:27.71 | +32.58 +20.50 | 104.6 +1.29 | 4. | +1 |  | HERTL Jaroslav Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:34.55 | +39.42 +6.84 | 103.7 +1.56 | 5. | -1 |  | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 14:37.33 | +42.20 +2.78 | 103.4 +1.67 | 6. |  |  | VOKRAL Risa Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:52.05 | +56.91 +14.72 | 101.7 +2.26 | 7. |  |  | CHOLASTA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 15:17.83 01:00.00 | +1:22.69 +25.78 | 98.8 +3.28 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|