|
AUS & ENG
DRY Gravel rally with all mods allowed!
23.7.2005 10:39 - 26.7.2005 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 3 - New Bobs Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch a , dobré podmínky, ???, ???, ??? 10.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | su35 Peugeot 206 | WRC | 05:18.91 | | 114.0   | 2. |  | Sven Hyundai Accent | WRC | 05:27.96 | +9.05 +9.05 | 110.9 +0.90 | 3. |  | Sensei Subaru Impreza 2005 | WRC | 05:32.32 | +13.42 +4.37 | 109.4 +1.33 | 4. |  | FOG>Serio Hyundai Accent | WRC | 05:52.82 | +33.92 +20.50 | 103.1 +3.36 | 5. |  | GIECZEWSKI Michal Citroen Xsara | WRC | 05:54.19 | +35.29 +1.37 | 102.7 +3.49 | 6. |  | christ Peugeot 206 | WRC | 05:56.76 | +37.86 +2.57 | 101.9 +3.75 | 7. |  | P G Andersson Toyota Corolla | WRC | 05:59.15 | +40.25 +2.39 | 101.2 +3.98 | 8. |  | wrc.Respect Subaru Impreza 2003 | WRC | 06:09.06 | +50.15 +9.90 | 98.5 +4.97 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 |  | su35 Peugeot 206 | WRC | 12:37.78 | | 108.3   | 2. | -1 |  | Sven Hyundai Accent | WRC | 12:44.13 | +6.36 +6.36 | 107.4 +0.28 | 3. | +1 |  | FOG>Serio Hyundai Accent | WRC | 13:15.51 | +37.72 +31.37 | 103.2 +1.65 | 4. | +4 |  | Sensei Subaru Impreza 2005 | WRC | 13:27.62 | +49.84 +12.11 | 101.6 +2.19 | 5. |  |  | GIECZEWSKI Michal Citroen Xsara | WRC | 13:32.01 | +54.24 +4.40 | 101.1 +2.38 | 6. | +1 |  | P G Andersson Toyota Corolla | WRC | 13:48.84 | +1:11.06 +16.82 | 99.0 +3.12 | 7. | +4 |  | christ Peugeot 206 | WRC | 14:15.02 | +1:37.25 +26.19 | 96.0 +4.27 | 8. | +2 |  | wrc.Respect Subaru Impreza 2003 | WRC | 14:25.31 | +1:47.53 +10.29 | 94.9 +4.72 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|