|
test
17.2.2013 12:20 - 20.2.2013 12:51 |
1234 |
RZ/SS 3 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, dobré podmínky, dopoledne, hustý déšť, zataženo 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | KRYGLER Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:43.58 | | 82.8   | 2. |  | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 05:47.52 | +3.93 +3.93 | 81.8 +0.50 | 3. |  | SVOBODA Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 05:55.14 | +11.55 +7.62 | 80.1 +1.46 | 4. |  | HRADIL Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 06:05.99 | +22.40 +10.85 | 77.7 +2.84 | 5. |  | PTACEK Martin Peugeot 307 WRC 05 | WRC | 06:09.66 | +26.07 +3.67 | 76.9 +3.30 | 6. |  | PETER Marek Ford Focus RS WRC 03 | WRC | 06:41.75 | +58.16 +32.09 | 70.8 +7.36 | 7. |  | RESL Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:43.58 01:00.00 | +1:00.00 +1.84 | 70.5 +7.59 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETER Marek Ford Focus RS WRC 03 | WRC | 19:41.43 | | 93.5   | 2. | +1 |  | PTACEK Martin Peugeot 307 WRC 05 | WRC | 19:57.07 01:00.00 | +15.64 +15.64 | 92.3 +0.51 | 3. | +1 |  | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 20:03.16 | +21.73 +6.09 | 91.9 +0.71 | 4. | -2 |  | RESL Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:08.45 01:00.00 | +27.02 +5.29 | 91.5 +0.88 | 5. | +1 |  | KRYGLER Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:13.90 01:00.00 | +32.47 +5.45 | 91.0 +1.06 | 6. | -1 |  | HRADIL Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 20:26.17 01:00.00 | +44.74 +12.27 | 90.1 +1.46 | 7. |  |  | SVOBODA Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 21:20.51 01:00.00 | +1:39.08 +54.34 | 86.3 +3.23 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|