|
Finland
23.8.2014 2:59 - 24.8.2014 23:59 |
12345 |
RZ/SS 4 - Autiovaara Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, podvečer, mlhavo, polojasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SOLDAKOV Ilya Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 03:22.06 | | 108.7   | 2. |  | VOLKOVICH Alexander Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 03:22.19 | +0.13 +0.13 | 108.6 +0.02 | 3. |  | WOJTCZAK Daniel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:31.48 | +9.42 +9.28 | 103.8 +1.54 | 4. |  | HARTIKAINEN Anssi Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:51.51 | +29.44 +20.03 | 94.9 +4.83 | 5. |  | ZAWISZA Maciej Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:03.86 | +41.80 +12.36 | 90.0 +6.85 | 6. |  | BERTOV Andrey Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:14.86 | +52.80 +11.00 | 86.2 +8.66 | 7. |  | chuvak79 Lada Samara 1600 | A6 | 04:37.89 | +1:15.83 +23.03 | 79.0 +12.43 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | SOLDAKOV Ilya Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 17:29.36 | | 103.9   | 2. |  |  | VOLKOVICH Alexander Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 17:30.92 | +1.55 +1.55 | 103.8 +0.05 | 3. | +1 |  | WOJTCZAK Daniel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 18:37.93 | +1:08.56 +1:07.01 | 97.6 +2.26 | 4. | -1 |  | BERTOV Andrey Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 19:00.99 | +1:31.62 +23.06 | 95.6 +3.02 | 5. |  |  | ZAWISZA Maciej Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 21:03.84 | +3:34.48 +2:02.86 | 86.3 +7.08 | 6. |  |  | HARTIKAINEN Anssi Opel Corsa S1600 | S1600 | 21:36.44 | +4:07.07 +32.59 | 84.1 +8.15 | 7. |  |  | chuvak79 Lada Samara 1600 | A6 | 27:00.45 | +9:31.08 +5:24.01 | 67.3 +18.85 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|