|
fr
21.9.2009 14:26 - 24.9.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 4 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | VOLKOVICH Alexander Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:09.81 | | 91.8   | 2. |  | PASKER Dan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:12.22 | +2.41 +2.41 | 91.1 +0.31 | 3. |  | LIBAL Zdenek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:27.12 | +17.30 +14.90 | 86.9 +2.19 | 4. |  | HROCH Marek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:29.36 | +19.55 +2.24 | 86.3 +2.47 | 5. |  | VOSIKA Radek Lancia Delta | A8 | 05:35.24 | +25.44 +5.89 | 84.8 +3.22 | 6. |  | VANA Kamil Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:09.81 01:00.00 | +1:00.00 +34.56 | 76.9 +7.59 | = |  | M.Garcia Lancia Delta | A8 | 06:09.81 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 76.9 +7.59 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VOLKOVICH Alexander Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 20:47.79 | | 91.2   | 2. |  |  | PASKER Dan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 20:56.18 | +8.39 +8.39 | 90.6 +0.27 | 3. | +1 |  | VOSIKA Radek Lancia Delta | A8 | 21:58.28 | +1:10.48 +1:02.10 | 86.3 +2.23 | 4. | -1 |  | VANA Kamil Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 22:00.14 01:20.00 | +1:12.34 +1.86 | 86.2 +2.29 | 5. |  |  | LIBAL Zdenek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:15.62 | +1:27.83 +15.48 | 85.2 +2.78 | 6. | +1 |  | HROCH Marek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:34.42 01:00.00 | +1:46.63 +18.80 | 84.0 +3.37 | 7. | -1 |  | M.Garcia Lancia Delta | A8 | 23:11.93 02:00.00 | +2:24.13 +37.51 | 81.7 +4.56 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|