# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 20:43.93 | | 100.4   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Audi Sport quattro GrpB | H/B | 20:47.57 | +3.64 +3.64 | 100.1 +0.10 |
3. | +1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | Flatout Rallyteam Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 21:30.95 | +47.02 +43.38 | 96.8 +1.36 |
4. | -3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 21:52.87 | +1:08.94 +21.92 | 95.2 +1.99 |
5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 22:24.03 | +1:40.10 +31.16 | 92.9 +2.88 |
6. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ABAKUMOV Konstantin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 22:32.92 | +1:48.99 +8.89 | 92.3 +3.14 |
7. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 22:34.92 | +1:50.99 +2.00 | 92.2 +3.20 |
8. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRABON Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:39.32 | +1:55.39 +4.40 | 91.9 +3.33 |
9. | +2 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Lada VFTS GrpB | H/B | 23:07.47 | +2:23.54 +28.15 | 90.0 +4.14 |
10. | +3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 23:32.53 | +2:48.60 +25.06 | 88.4 +4.86 |
11. | +1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis Audi 200 quattro GrpA | H/A | 23:37.83 | +2:53.90 +5.30 | 88.1 +5.01 |
12. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 23:45.89 | +3:01.96 +8.06 | 87.6 +5.24 |
13. | +3 | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 24:01.96 | +3:18.03 +16.07 | 86.6 +5.71 |
14. | +1 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 24:13.59 | +3:29.66 +11.63 | 85.9 +6.04 |
15. | +3 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | BOLAND Dara Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 24:30.46 | +3:46.53 +16.87 | 85.0 +6.53 |
16. | +3 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | A.Grosbergs Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 24:41.90 | +3:57.97 +11.44 | 84.3 +6.86 |
17. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 24:53.53 | +4:09.60 +11.63 | 83.6 +7.19 |
18. | -12 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi quattro A2 GrpB | H/B | 26:42.65 05:00.00 | +5:58.72 +1:49.12 | 77.9 +10.34 |
19. | -9 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 27:15.45 05:00.00 | +6:31.52 +32.79 | 76.4 +11.28 |
20. | -3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | mikko81 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 28:52.23 05:15.00 | +8:08.30 +1:36.78 | 72.1 +14.07 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | IGLESIAS Fabi Lada VFTS GrpB | H/B | 29:03.66 00:10.00 | +8:19.73 +11.43 | 71.6 +14.40 |
22. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FILGUEIRA Adri Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 33:18.41 04:45.00 | +12:34.48 +4:14.75 | 62.5 +21.74 |
23. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Markus Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 36:11.65 11:15.00 | +15:27.72 +2:53.24 | 57.5 +26.74 |
24. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:21.42 15:00.00 | +15:37.50 +9.77 | 57.3 +27.02 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VAHER Jaspar Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 36:27.23 15:00.00 | +15:43.31 +5.81 | 57.1 +27.18 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | jskoda Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:41.08 15:00.00 | +15:57.15 +13.84 | 56.8 +27.58 |
27. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MIRA Javier Lada VFTS GrpB | H/B | 37:09.80 13:25.00 | +16:25.87 +28.72 | 56.0 +28.41 |
28. | +16 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ESCUDER Vicente Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 37:10.29 08:20.00 | +16:26.36 +0.49 | 56.0 +28.43 |
29. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RETZER Johann Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:14.04 15:55.00 | +16:30.11 +3.75 | 55.9 +28.53 |
30. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 37:16.73 15:00.00 | +16:32.81 +2.70 | 55.8 +28.61 |
31. | -1 | | ATETAM Audi Sport quattro GrpB | H/B | 37:27.57 15:55.00 | +16:43.64 +10.83 | 55.6 +28.92 |
32. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Audi Sport quattro GrpB | H/B | 37:41.04 15:55.00 | +16:57.11 +13.47 | 55.2 +29.31 |
33. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jose Bertolo Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 37:42.65 15:00.00 | +16:58.72 +1.61 | 55.2 +29.36 |
34. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DOMINGUEZ Kenny Audi Sport quattro GrpB | H/B | 37:43.77 14:50.00 | +16:59.84 +1.12 | 55.2 +29.39 |
35. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LEPISTO_Antti Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 38:10.03 17:15.00 | +17:26.09 +26.26 | 54.5 +30.15 |
36. | -1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Schwarzstein Tony Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 39:04.19 17:45.00 | +18:20.26 +54.16 | 53.3 +31.71 |
37. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | REGUEIRA Adrian Lada VFTS GrpB | H/B | 39:07.75 15:55.00 | +18:23.82 +3.56 | 53.2 +31.81 |
38. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SARMIENTO Isa Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 39:35.85 17:45.00 | +18:51.92 +28.10 | 52.6 +32.62 |
39. | -1 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | "Giano" Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 39:46.55 17:45.00 | +19:02.61 +10.70 | 52.3 +32.93 |
40. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 40:05.05 18:05.00 | +19:21.11 +18.50 | 51.9 +33.46 |
41. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONI rubens Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:31.17 20:00.00 | +19:47.24 +26.12 | 51.4 +34.21 |
42. | -1 | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Hujiwara Drx Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 40:46.11 19:05.00 | +20:02.18 +14.94 | 51.1 +34.64 |
43. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SAMCHEZ Jose A Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:05.17 20:00.00 | +20:21.25 +19.07 | 50.7 +35.19 |
44. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PENSADO Ivan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 41:06.25 20:00.00 | +20:22.32 +1.07 | 50.7 +35.23 |
45. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 41:18.02 20:00.00 | +20:34.08 +11.77 | 50.4 +35.56 |
46. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Mendez Manu Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 41:27.48 20:00.00 | +20:43.55 +9.46 | 50.2 +35.84 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 41:47.77 20:00.00 | +21:03.83 +20.29 | 49.8 +36.42 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Eder Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 41:51.42 20:00.00 | +21:07.49 +3.65 | 49.7 +36.53 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | FORNY_Nakiwili Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 42:29.02 20:00.00 | +21:45.08 +37.60 | 49.0 +37.61 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | feito pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:02.72 23:45.00 | +24:18.79 +2:33.69 | 46.2 +42.04 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRILLO Inaki Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:17.87 24:00.00 | +24:33.94 +15.15 | 46.0 +42.48 |
52. | +21 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Lada VFTS GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +4.55 | 45.9 +42.61 |
= | +21 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +0.00 | 45.9 +42.61 |
= | +21 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | TSAKNIAS Nikos Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +0.00 | 45.9 +42.61 |
= | +21 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SAGRERAA Enzo Audi Sport quattro GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +0.00 | 45.9 +42.61 |
= | +21 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Ruben Puime Lada VFTS GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +0.00 | 45.9 +42.61 |
= | +21 | | RAPOSO Eugenio Audi Sport quattro GrpB | H/B | 45:22.43 25:00.00 | +24:38.50 +0.00 | 45.9 +42.61 |
58. | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TORRESJaume Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +8.74 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | | MARTINEZ Israel Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BELENA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Alex Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GIL Asier Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | (t6nis) Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BERMUDEZ Dani Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCÍA David Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Piatek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANEK David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KOJONEN Toivo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONZALEZ Felipe Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pablo Carballido Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SOSA Nestor Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FER Jorge Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LAREU Diego Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Samuel Castro Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | dominguez jaco Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
= | -6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rafal Ochminski Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 45:31.17 25:00.00 | +24:47.24 +0.00 | 45.7 +42.86 |
79. | ![Po předchozí RZ: 79. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | NYSA92 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:41.17 25:10.00 | +24:57.24 +10.00 | 45.6 +43.15 |