|
CMRT
uvitaci turnaj pro new,cleny
trida a8
10.12.2009 11:58 - 16.12.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Fraizer Wells Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | HASA Rostislav Toyota Celica st205 | A8 | 02:07.85 | | 140.8   | 2. |  | LIBAL Zdenek Toyota Celica st205 | A8 | 02:11.68 | +3.83 +3.83 | 136.7 +0.77 | 3. |  | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza 555 | A8 | 02:16.36 | +8.51 +4.67 | 132.0 +1.70 | 4. |  | OREL Tomas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 02:17.26 | +9.41 +0.90 | 131.1 +1.88 | 5. |  | DUCHACEK Jan Subaru Impreza 555 | A8 | 02:17.97 | +10.11 +0.71 | 130.5 +2.02 | 6. |  | BRUNNHOFER Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 02:19.85 | +12.01 +1.88 | 128.7 +2.40 | 7. |  | RIEDL Vašek Subaru Impreza 555 | A8 | 02:33.18 | +25.33 +13.33 | 117.5 +5.07 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | HASA Rostislav Toyota Celica st205 | A8 | 25:38.30 | | 100.9   | 2. |  |  | BRUNNHOFER Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 27:07.78 | +1:29.48 +1:29.48 | 95.3 +2.08 | 3. |  |  | LIBAL Zdenek Toyota Celica st205 | A8 | 27:27.28 | +1:48.98 +19.50 | 94.2 +2.53 | 4. |  |  | OREL Tomas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 28:16.75 | +2:38.44 +49.47 | 91.4 +3.68 | 5. |  |  | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza 555 | A8 | 28:58.22 01:00.00 | +3:19.92 +41.47 | 89.3 +4.64 | 6. |  |  | DUCHACEK Jan Subaru Impreza 555 | A8 | 29:00.43 01:00.00 | +3:22.13 +2.21 | 89.2 +4.69 | 7. |  |  | RIEDL Vašek Subaru Impreza 555 | A8 | 29:16.73 | +3:38.43 +16.30 | 88.3 +5.07 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|