|
!D!
11.2.2012 12:00 - 14.2.2012 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 5 - Hradek 2 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, mlhavo, zataženo 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:48.18 00:10.00 | | 72.5   | 2. |  | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 04:54.57 | +6.39 +6.39 | 70.9 +1.10 | 3. |  | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 04:57.97 | +9.78 +3.39 | 70.1 +1.69 | 4. |  | KROUPA Vojta Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:59.73 | +11.55 +1.76 | 69.7 +1.99 | 5. |  | SKALICKY Michal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:38.18 05:00.00 | +4:50.00 +4:38.45 | 36.1 +50.00 | 6. |  | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 09:54.57 05:00.00 | +5:06.39 +16.39 | 35.1 +52.83 | = |  | SLANY Mirek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 09:54.57 05:00.00 | +5:06.39 +0.00 | 35.1 +52.83 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 28:17.92 00:10.00 | | 92.7   | 2. |  |  | KROUPA Vojta Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 29:10.26 | +52.34 +52.34 | 89.9 +1.20 | 3. |  |  | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 29:20.04 | +1:02.12 +9.77 | 89.4 +1.42 | 4. |  |  | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 30:10.54 | +1:52.62 +50.50 | 86.9 +2.58 | 5. |  |  | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 38:03.71 10:00.00 | +9:45.79 +7:53.18 | 68.9 +13.41 | 6. |  |  | SKALICKY Michal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 42:06.36 15:00.00 | +13:48.44 +4:02.64 | 62.3 +18.96 | 7. |  |  | SLANY Mirek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 53:03.72 25:00.00 | +24:45.80 +10:57.36 | 49.4 +34.00 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|