|
!D-1!
12.5.2011 9:23 - 15.5.2011 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Frazier Wells II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a vlhký, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:23.39 | | 125.5   | 2. |  | HASA Rostislav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:26.41 | +3.02 +3.02 | 122.9 +0.60 | 3. |  | DUSCHANEK Karel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:41.53 | +18.14 +15.12 | 111.4 +3.63 | 4. |  | SZANYI Gabi Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:09.24 | +45.85 +27.71 | 95.1 +9.17 | 5. |  | KANALAS Josef Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:18.29 | +1:54.90 +1:09.05 | 69.7 +22.98 | 6. |  | LIBAL Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:23.39 05:00.00 | +5:00.00 +3:05.10 | 40.6 +60.00 | = |  | SKALICKY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:23.39 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 40.6 +60.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:41.31 | | 101.4   | 2. | +1 |  | DUSCHANEK Karel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 21:59.45 | +4:18.14 +4:18.14 | 81.6 +8.63 | 3. | -1 |  | KANALAS Josef Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:04.47 | +4:23.16 +5.01 | 81.3 +8.80 | 4. | +1 |  | SZANYI Gabi Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 25:08.75 05:00.00 | +7:27.44 +3:04.28 | 71.3 +14.96 | 5. | -1 |  | LIBAL Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 28:49.71 10:00.00 | +11:08.40 +3:40.96 | 62.2 +22.35 | 6. | +1 |  | HASA Rostislav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 32:31.55 15:00.00 | +14:50.24 +3:41.84 | 55.2 +29.77 | 7. | -1 |  | SKALICKY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 32:40.42 15:00.00 | +14:59.11 +8.86 | 54.9 +30.07 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|