| 
 
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                | 
                        
                            | xxx2 
 30.9.2009 18:30 - 1.10.2009 19:00
 |  
                            | 123456 |  | RZ/SS 6 - Bisanne II Výpis pro třídu (skupinu): Vše
 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno
 5.6 km
 | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |  |  |  |  |  |  | PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |  |  
| # |  | Jméno Auto
 | Třída | Čas Penal.
 | Ods. Ods.př.
 | km/h s/km
 | 
|---|
 | 1. |  | SAWICKI Darek Ford Focus RS WRC 06
 | WRC | 04:11.70 |  | 80.1  
 |  | 2. |  | RUDZKI Przemek Peugeot 207 S2000
 | S2000 | 04:14.24 | +2.54 +2.54
 | 79.3 +0.45
 |  | 3. |  | Timo Ebel Ford Fiesta S2000
 | S2000 | 04:21.88 | +10.19 +7.65
 | 77.0 +1.82
 |  | 4. |  | pabloo_wrxsti Subaru Impreza N12
 | N4 | 04:24.54 | +12.85 +2.66
 | 76.2 +2.29
 |  | 5. |  | VELE Mirek Citroen C4 WRC 08
 | WRC | 04:32.80 | +21.11 +8.26
 | 73.9 +3.77
 |  | 6. |  | DUSCHANEK Karel Ford Escort Cosworth gr.N
 | N4 | 05:16.16 | +1:04.45 +43.35
 | 63.8 +11.51
 |  |  
| # |  |  | Jméno Auto
 | Třída | Čas Penal.
 | Ods. Ods.př.
 | km/h s/km
 | 
|---|
 | 1. |  |  | SAWICKI Darek Ford Focus RS WRC 06
 | WRC | 30:07.88 |  | 102.9  
 |  | 2. |  |  | RUDZKI Przemek Peugeot 207 S2000
 | S2000 | 31:31.27 | +1:23.39 +1:23.39
 | 98.4 +1.61
 |  | 3. |  |  | Timo Ebel Ford Fiesta S2000
 | S2000 | 31:54.20 | +1:46.32 +22.93
 | 97.2 +2.06
 |  | 4. |  |  | pabloo_wrxsti Subaru Impreza N12
 | N4 | 32:12.45 | +2:04.57 +18.25
 | 96.3 +2.41
 |  | 5. |  |  | VELE Mirek Citroen C4 WRC 08
 | WRC | 33:27.92 | +3:20.04 +1:15.47
 | 92.7 +3.87
 |  | 6. |  +1 |  | DUSCHANEK Karel Ford Escort Cosworth gr.N
 | N4 | 36:35.23 | +6:27.36 +3:07.32
 | 84.8 +7.49
 |  |  
 Sledovat turnaj živě
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
  
| Události na serveru | 
|---|
 | 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  | 28.06.2025: Nová trať:
 |  | 23.05.2025: Nové auto:
 |  | 18.05.2025: Nové tratě:
 
Course de Cote de CauteretsCourse de Cote de Cauterets Slalom |  | 13.04.2025: Nová trať:
 |  
 
 
 
 
 
 
 
 |  
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |