| 
        
        
            
                | 
                    
                 | 
             
            |   |  
            | 
 |  | PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |   
| # |  | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km | 
|---|
 | 1. |   | JEZEK Stana Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:32.94 |   | 79.1   |  | 2. |   | KOLAR Lukas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:33.39 | +0.45 +0.45 | 79.0 +0.08 |  | 3. |   | SLANY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:33.43 | +0.50 +0.04 | 79.0 +0.08 |  | 4. |   | MALCZEWSKI Piotr Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 09:32.94 05:00.00 | +5:00.00 +4:59.50 | 37.7 +50.00 |  | = |   | BOGDANIK Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 09:32.94 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.7 +50.00 |  | = |   | SLANY Mirek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 09:32.94 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.7 +50.00 |    
 |  
| # |  |  | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km | 
|---|
 | 1. |   |   | JEZEK Stana Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 28:07.10 |   | 68.7   |  | 2. |   |   | SLANY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 28:37.07 | +29.97 +29.97 | 67.5 +0.93 |  | 3. |   |   | KOLAR Lukas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 31:13.09 05:00.00 | +3:05.99 +2:36.02 | 61.9 +5.78 |  | 4. |   |   | MALCZEWSKI Piotr Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 40:46.19 15:10.00 | +12:39.10 +9:33.11 | 47.4 +23.57 |  | 5. |   |   | BOGDANIK Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 46:20.78 20:10.00 | +18:13.68 +5:34.58 | 41.7 +33.97 |  | 6. |   |   | SLANY Mirek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 50:47.66 25:00.00 | +22:40.56 +4:26.88 | 38.0 +42.25 |    
                
             |  
         
        
  
Sledovat turnaj živě
 
 
 
 
 
 
  
 | 
	
  
| Události na serveru | 
|---|
 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  28.06.2025: Nová trať:
 |  23.05.2025: Nové auto:
 |  18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
 
- Course de Cote de Cauterets Slalom
 
 
 |  13.04.2025: Nová trať:
 |    
   
  			
                        
                        
                        
                        
			
			
   
 
  | 
 
	
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
	 | 
 
 
 |