|
!D!
7.2.2012 20:00 - 8.2.2012 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 6 - Peklo Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:42.22 | | 89.4   | 2. |  | DOSTAL Jan sen. Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:07.53 | +25.32 +25.32 | 83.3 +2.98 | 3. |  | DUSCHANEK Karel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:20.76 | +38.54 +13.22 | 80.4 +4.53 | 4. |  | DIACONESCU Remus Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:42.97 | +1:00.75 +22.21 | 75.9 +7.15 | 5. |  | DRBAL Tomas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 10:42.22 05:00.00 | +5:00.00 +3:59.25 | 47.6 +35.29 | = |  | DUCHACEK Jan Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 10:42.22 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 47.6 +35.29 | = |  | NOVOSAD Rostislav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 10:42.22 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 47.6 +35.29 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 23:32.68 | | 97.6   | 2. |  |  | DUSCHANEK Karel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 25:33.11 | +2:00.43 +2:00.43 | 89.9 +3.14 | 3. |  |  | DOSTAL Jan sen. Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 25:45.98 | +2:13.30 +12.87 | 89.2 +3.48 | 4. | +1 |  | DIACONESCU Remus Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 29:02.54 00:15.00 | +5:29.86 +3:16.56 | 79.1 +8.61 | 5. | -1 |  | DRBAL Tomas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 30:23.86 05:00.00 | +6:51.18 +1:21.31 | 75.6 +10.74 | 6. |  |  | DUCHACEK Jan Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 34:17.23 10:00.00 | +10:44.55 +3:53.38 | 67.0 +16.83 | 7. |  |  | NOVOSAD Rostislav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 35:20.48 10:00.00 | +11:47.81 +1:03.25 | 65.0 +18.48 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|