# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 29:08.23 | | 99.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Audi Sport quattro GrpB | H/B | 29:30.58 | +22.35 +22.35 | 98.6 +0.46 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | Flatout Rallyteam Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:08.74 | +2:00.51 +1:38.16 | 93.4 +2.48 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 31:31.61 | +2:23.38 +22.87 | 92.3 +2.96 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 31:41.06 | +2:32.83 +9.44 | 91.8 +3.15 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:01.04 | +3:52.81 +1:19.98 | 88.1 +4.80 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis Audi 200 quattro GrpA | H/A | 33:06.05 | +3:57.82 +5.01 | 87.9 +4.90 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:18.13 | +4:09.90 +12.08 | 87.4 +5.15 |
9. | +1 | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 33:21.86 | +4:13.63 +3.73 | 87.2 +5.23 |
10. | -1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Lada VFTS GrpB | H/B | 33:26.77 | +4:18.54 +4.91 | 87.0 +5.33 |
11. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRABON Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:04.04 | +4:55.81 +37.27 | 85.4 +6.10 |
12. | +1 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | BOLAND Dara Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:19.87 | +6:11.64 +1:15.83 | 82.4 +7.66 |
13. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 35:34.58 | +6:26.35 +14.71 | 81.8 +7.97 |
14. | +1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | A.Grosbergs Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:17.01 | +7:08.78 +42.43 | 80.2 +8.84 |
15. | -4 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 38:22.71 05:00.00 | +9:14.48 +2:05.70 | 75.8 +11.43 |
16. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | IGLESIAS Fabi Lada VFTS GrpB | H/B | 41:07.59 00:10.00 | +11:59.36 +2:44.88 | 70.8 +14.83 |
17. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ABAKUMOV Konstantin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 41:25.98 10:00.00 | +12:17.76 +18.39 | 70.2 +15.21 |
18. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FILGUEIRA Adri Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 44:12.69 04:45.00 | +15:04.46 +2:46.70 | 65.8 +18.65 |
19. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi quattro A2 GrpB | H/B | 45:06.94 15:00.00 | +15:58.71 +54.25 | 64.5 +19.77 |
20. | -1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 46:08.52 15:00.00 | +17:00.29 +1:01.58 | 63.1 +21.04 |
21. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ESCUDER Vicente Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 47:02.24 08:20.00 | +17:54.01 +53.72 | 61.9 +22.14 |
22. | -2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | mikko81 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 47:45.30 15:15.00 | +18:37.07 +43.06 | 60.9 +23.03 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VAHER Jaspar Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 54:51.53 25:00.00 | +25:43.30 +7:06.23 | 53.0 +31.82 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Markus Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 55:04.72 21:15.00 | +25:56.49 +13.19 | 52.8 +32.09 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 55:14.50 25:00.00 | +26:06.27 +9.77 | 52.7 +32.29 |
26. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MIRA Javier Lada VFTS GrpB | H/B | 55:34.10 23:25.00 | +26:25.87 +19.60 | 52.4 +32.70 |
27. | -1 | | jskoda Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 55:34.15 25:00.00 | +26:25.92 +0.05 | 52.4 +32.70 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | ATETAM Audi Sport quattro GrpB | H/B | 55:51.86 25:55.00 | +26:43.63 +17.71 | 52.1 +33.06 |
29. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Audi Sport quattro GrpB | H/B | 56:05.33 25:55.00 | +26:57.10 +13.47 | 51.9 +33.34 |
30. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jose Bertolo Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 56:06.94 25:00.00 | +26:58.71 +1.61 | 51.9 +33.38 |
31. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RETZER Johann Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:07.11 25:55.00 | +26:58.88 +0.17 | 51.9 +33.38 |
32. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DOMINGUEZ Kenny Audi Sport quattro GrpB | H/B | 56:08.06 24:50.00 | +26:59.83 +0.95 | 51.8 +33.40 |
33. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 56:09.81 25:00.00 | +27:01.58 +1.75 | 51.8 +33.43 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LEPISTO_Antti Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:03.10 27:15.00 | +27:54.87 +53.29 | 51.0 +34.53 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | REGUEIRA Adrian Lada VFTS GrpB | H/B | 57:32.04 25:55.00 | +28:23.81 +28.94 | 50.6 +35.13 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Schwarzstein Tony Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 57:57.27 27:45.00 | +28:49.04 +25.23 | 50.2 +35.65 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SARMIENTO Isa Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 58:28.92 27:45.00 | +29:20.69 +31.65 | 49.8 +36.30 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | "Giano" Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 58:39.62 27:45.00 | +29:31.39 +10.70 | 49.6 +36.52 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 58:58.12 28:05.00 | +29:49.89 +18.50 | 49.3 +36.90 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONI rubens Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 59:24.24 30:00.00 | +30:16.01 +26.12 | 49.0 +37.44 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Hujiwara Drx Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 59:39.18 29:05.00 | +30:30.95 +14.94 | 48.8 +37.75 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 59:42.32 30:00.00 | +30:34.09 +3.14 | 48.7 +37.82 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SAMCHEZ Jose A Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 59:58.26 30:00.00 | +30:50.03 +15.94 | 48.5 +38.14 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PENSADO Ivan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 59:59.33 30:00.00 | +30:51.10 +1.07 | 48.5 +38.17 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Mendez Manu Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 60:20.56 30:00.00 | +31:12.33 +21.23 | 48.2 +38.60 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 60:40.84 30:00.00 | +31:32.61 +20.28 | 48.0 +39.02 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Eder Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 60:44.49 30:00.00 | +31:36.26 +3.65 | 47.9 +39.10 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | FORNY_Nakiwili Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 60:53.31 30:00.00 | +31:45.08 +8.82 | 47.8 +39.28 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Ruben Puime Lada VFTS GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +2:53.41 | 45.6 +42.86 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | RAPOSO Eugenio Audi Sport quattro GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +0.00 | 45.6 +42.86 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Lada VFTS GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +0.00 | 45.6 +42.86 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | TSAKNIAS Nikos Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +0.00 | 45.6 +42.86 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +0.00 | 45.6 +42.86 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SAGRERAA Enzo Audi Sport quattro GrpB | H/B | 63:46.72 35:00.00 | +34:38.48 +0.00 | 45.6 +42.86 |
55. | ![Po předchozí RZ: 55. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | feito pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 63:55.79 33:45.00 | +34:47.56 +9.07 | 45.5 +43.04 |
56. | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRILLO Inaki Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:10.94 34:00.00 | +35:02.71 +15.15 | 45.3 +43.35 |
57. | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | MARTINEZ Israel Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +13.30 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Alex Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BERMUDEZ Dani Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BELENA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | (t6nis) Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TORRESJaume Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCÍA David Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Piatek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANEK David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KOJONEN Toivo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONZALEZ Felipe Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pablo Carballido Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SOSA Nestor Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FER Jorge Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LAREU Diego Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Samuel Castro Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | dominguez jaco Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rafal Ochminski Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GIL Asier Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 64:24.24 35:00.00 | +35:16.01 +0.00 | 45.2 +43.63 |
78. | ![Po předchozí RZ: 78. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | NYSA92 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:34.24 35:10.00 | +35:26.01 +10.00 | 45.1 +43.84 |