|
s2
13.10.2013 2:37 - 14.10.2013 2:40 |
12345678 |
RZ/SS 7 - RSI slalom gegeWRC Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 1.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SKROBAN Adrian Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:41.41 | | 63.9   | 2. |  | HOFMAN Bartosz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 01:43.12 | +1.71 +1.71 | 62.8 +0.95 | 3. |  | SOLCZYNSKI Hubert Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 01:45.01 | +3.60 +1.90 | 61.7 +2.00 | 4. |  | KAKIETEK Kamil Subaru Impreza 2003 | WRC | 01:47.49 | +6.08 +2.48 | 60.3 +3.38 | 5. |  | Madetko Jacek Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 01:52.76 | +11.36 +5.27 | 57.5 +6.31 | 6. |  | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 02:01.36 | +19.95 +8.60 | 53.4 +11.08 | 7. |  | BOGDANOWICZ Jurek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:53.56 02:15.00 | +2:12.15 +1:52.20 | 27.7 +73.42 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | SKROBAN Adrian Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 18:56.18 | | 100.8   | 2. | +1 |  | HOFMAN Bartosz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:48.55 | +1:52.37 +1:52.37 | 91.7 +3.53 | 3. | -2 |  | BOGDANOWICZ Jurek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:53.11 02:15.00 | +1:56.94 +4.57 | 91.4 +3.68 | 4. |  |  | SOLCZYNSKI Hubert Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 21:50.94 | +2:54.76 +57.82 | 87.3 +5.50 | 5. |  |  | Madetko Jacek Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 22:04.32 | +3:08.14 +13.38 | 86.4 +5.92 | 6. |  |  | KAKIETEK Kamil Subaru Impreza 2003 | WRC | 22:10.88 | +3:14.70 +6.56 | 86.0 +6.12 | 7. |  |  | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 25:48.00 00:10.00 | +6:51.82 +3:37.12 | 74.0 +12.95 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|