|
!D!

23.2.2012 21:05 - 29.2.2012 23:59 |
1 ">2 ">3 ">4 ">5 ">6 ">7 ">8 ">9 |
RZ/SS 7 -  Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.4 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ARTURCHIK Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 01:58.72 | | 133.4   | 2. |  | GUTIERREZ JORGE Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 01:58.74 | +0.02 +0.02 | 133.4 +0.01 | 3. |  | BOYPRAV Vladimir Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 02:06.50 | +7.78 +7.76 | 125.2 +1.77 | 4. |  | AHMETSHIN Evgeniy Subaru Impreza N14 | N4 | 02:06.92 | +8.19 +0.42 | 124.8 +1.86 | 5. |  | Schernstein Josef Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:07.78 | +9.06 +0.86 | 124.0 +2.06 | 6. |  | BLAHA Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:23.37 | +24.65 +15.60 | 110.5 +5.60 | 7. |  | SEDIVY Vaclav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:21.01 | +1:22.30 +57.64 | 78.8 +18.70 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | GUTIERREZ JORGE Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 17:32.60 | | 106.4   | 2. |  |  | BOYPRAV Vladimir Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 17:53.74 | +21.13 +21.13 | 104.3 +0.68 | 3. |  |  | ARTURCHIK Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 18:05.19 | +32.58 +11.45 | 103.2 +1.05 | 4. |  |  | AHMETSHIN Evgeniy Subaru Impreza N14 | N4 | 19:03.53 00:10.00 | +1:30.92 +58.34 | 97.9 +2.92 | 5. |  |  | BLAHA Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 19:26.48 | +1:53.87 +22.95 | 96.0 +3.66 | 6. |  |  | Schernstein Josef Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 19:44.95 | +2:12.34 +18.47 | 94.5 +4.26 | 7. |  |  | SEDIVY Vaclav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:04.19 | +7:31.58 +5:19.24 | 74.4 +14.52 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|