|
NRC 2 - Hyundai Accent WRC (org)
Posledni zavod letosniho tymoveho poharu NEXUS Racingu. Jede se s originalnim Accentem WRC. Skladba Vlasta, heslo vsem dobre zname.
8.8.2010 6:00 - 14.8.2010 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 7 - Falstone Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, špatné podmínky, odpoledne, hustý déšť, zataženo 6.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MORAVEK Jan Hyundai Accent | WRC | 04:17.14 | | 92.4   | 2. |  | DVORAK Honza Hyundai Accent | WRC | 04:18.13 | +0.99 +0.99 | 92.0 +0.15 | 3. |  | VOMOCIL Ondrej Hyundai Accent | WRC | 04:19.19 | +2.06 +1.06 | 91.7 +0.31 | 4. |  | FIX Petr Hyundai Accent | WRC | 04:22.76 | +5.62 +3.56 | 90.4 +0.85 | 5. |  | CVRCEK Jan Hyundai Accent | WRC | 04:25.51 | +8.36 +2.75 | 89.5 +1.27 | 6. |  | STALMACH Michal Hyundai Accent | WRC | 04:32.71 | +15.57 +7.20 | 87.1 +2.36 | 7. |  | KOVARICEK Miroslav Hyundai Accent | WRC | 04:33.10 | +15.97 +0.40 | 87.0 +2.42 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VOMOCIL Ondrej Hyundai Accent | WRC | 35:54.54 | | 101.4   | 2. |  |  | DVORAK Honza Hyundai Accent | WRC | 36:31.40 | +36.86 +36.86 | 99.7 +0.61 | 3. |  |  | MORAVEK Jan Hyundai Accent | WRC | 36:44.91 02:00.00 | +50.37 +13.51 | 99.1 +0.83 | 4. |  |  | FIX Petr Hyundai Accent | WRC | 37:59.42 02:00.00 | +2:04.88 +1:14.51 | 95.9 +2.06 | 5. |  |  | KOVARICEK Miroslav Hyundai Accent | WRC | 40:22.73 04:10.00 | +4:28.19 +2:23.31 | 90.2 +4.42 | 6. |  |  | CVRCEK Jan Hyundai Accent | WRC | 43:04.11 08:00.00 | +7:09.57 +2:41.38 | 84.6 +7.08 | 7. |  |  | STALMACH Michal Hyundai Accent | WRC | 43:45.36 08:00.00 | +7:50.82 +41.25 | 83.2 +7.76 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
|
|
|
|