|
TOTAL TEST
heslo klasika
15.10.2010 13:53 - 21.10.2010 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 7 - Osli - Stryckovy Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, hustý déšť, zataženo 10.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SMOLAN Marek Subaru Impreza N12 | N4 | 05:46.80 | | 110.0   | 2. |  | VOKRAL Risa Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:53.78 | +6.98 +6.98 | 107.9 +0.66 | 3. |  | KARPFINGER Tomas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:08.58 | +21.78 +14.80 | 103.5 +2.05 | 4. |  | CHOLASTA Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:27.29 | +40.49 +18.71 | 98.5 +3.82 | 5. |  | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:46.80 01:00.00 | +1:00.00 +19.51 | 93.8 +5.66 | = |  | HERTL Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 06:46.80 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 93.8 +5.66 | 7. |  | ZATKO Andrej Subaru Impreza N14 | N4 | 07:21.80 01:35.00 | +1:35.00 +35.00 | 86.4 +8.96 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VOKRAL Risa Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 27:13.18 | | 104.3   | 2. | +2 |  | SMOLAN Marek Subaru Impreza N12 | N4 | 27:31.27 | +18.09 +18.09 | 103.1 +0.38 | 3. | -1 |  | KARPFINGER Tomas Citroen C4 WRC 08 | WRC | 27:48.60 | +35.42 +17.32 | 102.0 +0.75 | 4. | -1 |  | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:30.97 01:00.00 | +1:17.79 +42.37 | 99.5 +1.64 | 5. |  |  | CHOLASTA Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 29:21.74 01:00.00 | +2:08.56 +50.77 | 96.7 +2.72 | 6. |  |  | HERTL Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 31:56.45 01:00.00 | +4:43.27 +2:34.71 | 88.9 +5.99 | 7. |  |  | ZATKO Andrej Subaru Impreza N14 | N4 | 35:06.75 02:35.00 | +7:53.57 +3:10.30 | 80.8 +10.01 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|