|
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | DalšíPo RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:16.82 | | 75.5   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:20.67 | +3.86 +3.86 | 74.7 +0.49 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:23.67 | +6.85 +3.00 | 74.1 +0.87 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HECKO Lukas Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:29.28 | +12.46 +5.61 | 73.1 +1.58 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Roupido Jan Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:40.81 | +23.99 +11.53 | 71.0 +3.04 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | bturbo Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:56.02 | +39.20 +15.21 | 68.4 +4.96 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOKTOR Adam Renault Clio S1600 | S1600 | 07:10.22 | +53.40 +14.20 | 66.1 +6.76 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLARIK Tomas Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:27.57 | +1:10.75 +17.35 | 63.5 +8.96 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milan Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:16.82 03:00.00 | +3:00.00 +1:49.25 | 51.1 +22.78 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Michal Citroen Saxo S1600 | S1600 | 09:16.82 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 51.1 +22.78 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRATOCHVIL Lukas Fiat Punto S1600 | S1600 | 09:16.82 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 51.1 +22.78 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 40:12.19 | | 80.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HECKO Lukas Opel Corsa S1600 | S1600 | 40:52.60 | +40.40 +40.40 | 79.4 +0.75 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Suzuki Swift S1600 | S1600 | 41:11.83 | +59.63 +19.23 | 78.8 +1.10 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 41:39.08 | +1:26.88 +27.25 | 77.9 +1.61 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOKTOR Adam Renault Clio S1600 | S1600 | 43:59.08 | +3:46.88 +2:20.00 | 73.8 +4.19 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Roupido Jan Suzuki Swift S1600 | S1600 | 46:28.64 03:00.00 | +6:16.44 +2:29.56 | 69.8 +6.96 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | bturbo Opel Corsa S1600 | S1600 | 48:02.29 06:00.00 | +7:50.09 +1:33.65 | 67.6 +8.69 | 8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLARIK Tomas Fiat Punto S1600 | S1600 | 50:07.85 06:00.00 | +9:55.65 +2:05.56 | 64.8 +11.01 | 9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milan Citroen C2 S1600 | S1600 | 51:03.97 09:00.00 | +10:51.77 +56.12 | 63.6 +12.05 | 10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Michal Citroen Saxo S1600 | S1600 | 56:11.28 12:00.00 | +15:59.08 +5:07.31 | 57.8 +17.73 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRATOCHVIL Lukas Fiat Punto S1600 | S1600 | 56:25.46 06:00.00 | +16:13.26 +14.18 | 57.5 +17.99 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|