|
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | DalšíPo RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Damian Syty Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:08.05 | | 132.1   | 2. |  | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:08.70 | +0.66 +0.66 | 131.6 +0.10 | 3. |  | Tomasz Piszczek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:09.00 | +0.95 +0.28 | 131.4 +0.14 | 4. |  | HOFMAN Bartosz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:15.46 | +7.41 +6.46 | 127.1 +1.07 | 5. |  | slawo Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:24.88 | +16.82 +9.42 | 121.2 +2.44 | 6. |  | RYBCZYK Tomasz Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 08:08.05 05:00.00 | +5:00.00 +4:43.17 | 50.9 +43.48 | 7. |  | Szkucik Grzegorz Citroen C4 WRC 08 | WRC | 08:48.05 05:40.00 | +5:40.00 +40.00 | 47.0 +49.28 | 8. |  | JAROS Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 12:58.05 09:50.00 | +9:50.00 +4:10.00 | 31.9 +85.51 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Damian Syty Subaru Impreza N14 URT | N4 | 42:19.64 | | 112.7   | 2. |  |  | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 43:07.48 | +47.84 +47.84 | 110.6 +0.60 | 3. |  |  | slawo Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 46:20.07 | +4:00.43 +3:12.59 | 102.9 +3.02 | 4. |  |  | Tomasz Piszczek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 53:33.58 10:20.00 | +11:13.94 +7:13.51 | 89.1 +8.48 | 5. |  |  | HOFMAN Bartosz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 60:04.27 15:00.00 | +17:44.63 +6:30.69 | 79.4 +13.39 | 6. | +1 |  | Szkucik Grzegorz Citroen C4 WRC 08 | WRC | 70:00.72 25:40.00 | +27:41.08 +9:56.45 | 68.1 +20.89 | 7. | -1 |  | JAROS Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 73:09.89 24:50.00 | +30:50.26 +3:09.18 | 65.2 +23.27 | 8. |  |  | RYBCZYK Tomasz Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 84:10.35 40:00.00 | +41:50.71 +11:00.46 | 56.7 +31.58 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|