|
France 2.
4 ss
2.1.2010 0:01 - 7.1.2010 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HANDWERKER Maciek VW Golf IV Kit Car | A7 | 02:31.89 | | 101.9   | 2. | | Tomasz Piszczek Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +2:00.00 | 56.9 +27.91 | = | | ANTONI Jan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 56.9 +27.91 | = | | LEMESRE Maxime Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 56.9 +27.91 | = | | JEVTIC Ivan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 56.9 +27.91 | = | | NOUSIAINEN Antti Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 56.9 +27.91 | = | | Sergio Rodriguez Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 04:31.89 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 56.9 +27.91 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | HANDWERKER Maciek VW Golf IV Kit Car | A7 | 17:21.33 | | 99.6   | 2. | | | NOUSIAINEN Antti Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 21:51.25 04:00.00 | +4:29.92 +4:29.92 | 79.1 +9.37 | 3. | | | LEMESRE Maxime Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 23:17.65 06:00.00 | +5:56.32 +1:26.40 | 74.2 +12.37 | 4. | | | ANTONI Jan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 23:40.09 06:00.00 | +6:18.76 +22.44 | 73.0 +13.15 | 5. | | | Tomasz Piszczek Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 23:50.20 06:00.00 | +6:28.87 +10.11 | 72.5 +13.50 | 6. | | | JEVTIC Ivan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 25:12.94 08:00.00 | +7:51.61 +1:22.74 | 68.5 +16.38 | 7. | | | Sergio Rodriguez Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 25:47.94 08:35.00 | +8:26.61 +35.00 | 67.0 +17.59 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
| 10.01.2024: Aktualizované tratě: |
|
|
|