| 
 
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                | 
                        
                            | 1 
 2.4.2017 15:34 - 3.4.2017 23:59
 |  
                            | 12 |  | RZ/SS 2 - 2 Výpis pro třídu (skupinu): Vše
 povrch nový a vlhký, špatné podmínky, odpoledne, mlhavo, zataženo
 10.3 km
 | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |  |  |  |  |  |  | PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |  |  |  
| # |  |  | Jméno Auto
 | Třída | Čas Penal.
 | Ods. Ods.př.
 | km/h s/km
 | 
|---|
 | 1. |  |  | KUCIEL Piotr Ford Fiesta R5
 | RC2 | 12:34.75 |  | 98.3  
 |  | 2. |  |  | KOSKI-LAMMI JUHO Ford Fiesta WRC 2017
 | RC1 | 13:38.34 | +1:03.59 +1:03.59
 | 90.6 +3.09
 |  | 3. |  +1 |  | PAVLIK Jan Ford Fiesta WRC 2017
 | RC1 | 13:43.10 | +1:08.34 +4.76
 | 90.1 +3.32
 |  | 4. |  -1 |  | TURUNEN Jesse Hyundai i20 R5
 | RC2 | 13:52.09 | +1:17.34 +8.98
 | 89.1 +3.75
 |  | 5. |  +1 |  | Larionov Sergey Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA
 | H/A | 14:20.66 | +1:45.91 +28.58
 | 86.2 +5.14
 |  | 6. |  +3 |  | Madetko Jacek Ford Fiesta RS WRC 2015
 | RC1 | 14:37.56 | +2:02.81 +16.89
 | 84.5 +5.96
 |  | 7. |  +1 |  | LAPINSKAS Remigijus Ford Fiesta R5
 | RC2 | 14:42.46 | +2:07.71 +4.90
 | 84.0 +6.20
 |  | 8. |  +2 |  | Larionova Elionora VW Polo R WRC 2015
 | RC1 | 14:59.14 | +2:24.38 +16.68
 | 82.5 +7.01
 |  | 9. |  -4 |  | Flatout Rallyteam Hyundai i20 WRC 2016
 | RC1 | 15:07.55 | +2:32.80 +8.41
 | 81.7 +7.42
 |  | 10. |  +1 |  | Giesta Almeida Ford Fiesta R5
 | RC2 | 15:45.67 | +3:10.93 +38.11
 | 78.4 +9.27
 |  | 11. |  +3 |  | ADAMEK Ondrej Skoda Fabia R5
 | RC2 | 16:41.58 | +4:06.83 +55.90
 | 74.0 +11.98
 |  | 12. |  -5 |  | CZUPICH Piotr Ford Fiesta WRC 2017
 | RC1 | 17:38.02 | +5:03.27 +56.44
 | 70.1 +14.72
 |  |  
 Sledovat turnaj živě
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
  
| Události na serveru | 
|---|
 | 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  | 28.06.2025: Nová trať:
 |  | 23.05.2025: Nové auto:
 |  | 18.05.2025: Nové tratě:
 
Course de Cote de CauteretsCourse de Cote de Cauterets Slalom |  | 13.04.2025: Nová trať:
 |  
 
 
 
 
 
 
 
 |  
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |