|
Total motorsport
cekam soupeře pro třídu A5 :), ale jedem vsichni
asvalt CR druha sekce na snehu
21.4.2008 19:30 - 27.4.2008 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Kaihuavaara II Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, polojasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | FRIC Miroslav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:24.81 | | 82.9   | 2. | | Akios Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:28.00 | +3.19 +3.19 | 81.9 +0.52 | 3. | | KRPATA Martin Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:31.59 | +6.78 +3.59 | 80.9 +1.11 | 4. | | SMOLAN Marek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:44.36 | +19.55 +12.77 | 77.2 +3.21 | 5. | | STEPANU Martin Zastava Yugo A5 | A5 | 04:44.65 | +19.85 +0.28 | 77.1 +3.25 | 6. | | EGLITIS Maris Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:24.81 01:00.00 | +1:00.00 +40.15 | 67.6 +9.84 | 7. | | KOLARIK Vladimir Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:25.50 | +1:00.69 +0.69 | 67.5 +9.95 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SMOLAN Marek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 27:30.40 | | 98.2   | 2. | | | STEPANU Martin Zastava Yugo A5 | A5 | 29:07.48 01:00.00 | +1:37.08 +1:37.08 | 92.7 +2.16 | 3. | | | KRPATA Martin Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 29:46.20 | +2:15.80 +38.72 | 90.7 +3.02 | 4. | +2 | | Akios Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 30:23.66 01:00.00 | +2:53.26 +37.46 | 88.8 +3.85 | 5. | | | KOLARIK Vladimir Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 30:56.31 01:00.00 | +3:25.91 +32.65 | 87.3 +4.58 | 6. | +1 | | FRIC Miroslav Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 33:38.03 06:10.00 | +6:07.63 +2:41.72 | 80.3 +8.17 | 7. | +1 | | EGLITIS Maris Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 35:36.90 09:33.00 | +8:06.50 +1:58.87 | 75.8 +10.81 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|