| 
 
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
			
				| Entrenos SimRacing.es |  |  |  
				| Mas info:
www.simracing.es |  |  |  |  |  
				| Požadované licence: | Default Licence (all drivers) |  |  |  
				| Autor | MARTIN Eus |  
				| Platnost | 2.5.2012 0:00 - 5.5.2012 23:59 |  
				| Fyzika | Základní fyzika |  
				| Obtížnost | Těžká |  
				| Poškození | Realistické |  
				| Délka | 40,0 km |  |  |  
                |  Přidat záložku |  |  |  
				| Chráněný heslem |  Ano |  
				| Povolená auta / fyziky | 9 modifikací 
                     (Celý seznam)
					(Schovej) Citroen C2 S1600, Fiat Punto S1600, Ford Fiesta S1600, Opel Corsa S1600, Peugeot 206 S1600, Renault Clio S1600, Suzuki Ignis S1600, Volkswagen Polo S1600, Základní fyzika
 
 
 |  
				| Zákaz přerušit turnaj | Ano |  |  |  
				| V cíli / Na startu | 3 / 6
					 (Celý seznam)
					 (Schovej) Calvo gonzalo,
  MARTIN Eus,  CERVERA Jose, Roman Roger,  VINATEA Miguel,  Grueira Ruben 
 
 |  | Výsledky |  Konečné výsledky (.csv) |  | Seznam replayů |  |  |  |  |  |  |  | | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky |  | 
|---|
 | 1 | Bergheim v1.1 | 8,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | SupeRally |  | 2 | Mlynky | 7,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | Servisní zóna (60 min.) |  | SupeRally |  | 3 | Peklo | 8,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | SupeRally |  | 4 | Cote D'Arbroz | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | Servisní zóna (60 min.) |  | SupeRally |  | 5 | Cote D'Arbroz II | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | SupeRally |  | 6 | Bisanne II | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | Servisní zóna (90 min.) |  | SupeRally |  | 7 | ROC 2008 | 2,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky |  |  | SupeRally | 
 |  
 
 
 Podrobný náhled turnaje
 
 | 
  
| Události na serveru | 
|---|
 | 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  | 28.06.2025: Nová trať:
 |  | 23.05.2025: Nové auto:
 |  | 18.05.2025: Nové tratě:
 
Course de Cote de CauteretsCourse de Cote de Cauterets Slalom |  | 13.04.2025: Nová trať:
 |  
 
 
 
 
 
 
 
 |  
	| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |