| 
E3 VDRM Rallye de Wallonie 2019
 
  
 | Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ | 
|---|
 | RZ 1 | Malonne I (Liptakov 1) | Asfalt 6 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne |  | RZ 2 | Bois-de-Villers I (Osli - Stryckovy) | Asfalt 10.6 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |  | RZ 3 | Crupet I (Rallysprint Hondarribia 2011) | Asfalt 8 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |  | RZ 4 | Naninne I (Svince II) | Asfalt 4.8 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |  | Servisní zóna (30 min.) | 
|---|
 | RZ 5 | Malonne II (Liptakov 1) | Asfalt 6 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne |  | RZ 6 | Bois-de-Villers II (Osli - Stryckovy) | Asfalt 10.6 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |  | RZ 7 | Crupet II (Rallysprint Hondarribia 2011) | Asfalt 8 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |  | RZ 8 | Naninne II (Svince II) | Asfalt 4.8 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |    
  Zpět 
 | 
	
  
| Události na serveru | 
|---|
 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
 |  28.06.2025: Nová trať:
 |  23.05.2025: Nové auto:
 |  18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
 
- Course de Cote de Cauterets Slalom
 
 
 |  13.04.2025: Nová trať:
 |    
   
  			
                        
                        
                        
                        
			
			
   
 
  | 
 
	
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
	 | 
 
 
 |