|
4. Rally Città di Foligno 2025
| Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ |
---|
RZ 1 | Scopoli 1 (Valstagna) | Asfalt 12.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 2 | Collecroce 1 (Torre Vecchia) | Asfalt 9.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 3 | Monte Alago 1 (Pian del Colle) | Asfalt 8.3 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 4 | Scopoli 2 (Valstagna) | Asfalt 12.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Poledne Před deštěm, Zataženo | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 5 | Collecroce 2 (Torre Vecchia) | Asfalt 9.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Před deštěm, Zataženo | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 6 | Monte Alago 2 (Pian del Colle) | Asfalt 8.3 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 7 | Scopoli 3 (Valstagna) | Asfalt 12.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 8 | Collecroce 3 (Torre Vecchia) | Asfalt 9.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 9 | Monte Alago 3 (Pian del Colle) | Asfalt 8.3 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
Zpět
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|