|
Rally Paladio 2019
| Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ |
---|
RZ 1 | Megara - Agios Ioannis 1 (Cote D'Arbroz) | Asfalt 4.5 km | Dobré podmínky | Vlhký Nový | Dopoledne Mírná mlha, Zataženo | Slicky | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 2 | Alepochori 1 (Joux Verte II) | Asfalt 7.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Odpoledne Před deštěm, Oblačno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | RZ 3 | Psatha 1 (Sturec II) | Asfalt 8.2 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Průzračno, Polojasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
RZ 4 | Megara - Agios Ioannis 2 (Cote D'Arbroz) | Asfalt 4.5 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Ráno Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 5 | Alepochori 2 (Joux Verte II) | Asfalt 7.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Odpoledne Před deštěm, Oblačno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | RZ 6 | Psatha 2 (Sturec II) | Asfalt 8.2 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
RZ 7 | Megara - Agios Ioannis 3 (Cote D'Arbroz) | Asfalt 4.5 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Před deštěm, Oblačno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 8 | Alepochori 3 (Joux Verte II) | Asfalt 7.8 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Odpoledne Před deštěm, Oblačno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | RZ 9 | Psatha 3 (Sturec II) | Asfalt 8.2 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Podvečer Mírná mlha, Zataženo | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne |
Zpět
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|