Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - převodovky
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaké délky převodovek byste chtěli v RBR mít?
Podle defaultu
9%
 9%  [ 7 ]
Podle skutecnosti
88%
 88%  [ 66 ]
Je mi to jedno
2%
 2%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 75

Autor Zpráva
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Fyziky na pluginu - převodovky Odpovědět s citátem

Abych nebyl napadem, že ovlivňuju hlasující, tak jen suše konstatuju, že by bylo dobré, abyste vyjádřili svůj názor na to, jakým směrem se má RBR v budoucnu ubírat. Samozřejmě můžete i slovně Smile

Hlasování se týká hlavně tříd S1600 a S2000.

Část diskuze k tomuto tématu od cca 2/3 stránky: http://rbrczech.rbrmcr.com/forum/viewtopic.php?t=1049&postdays=0&postorder=asc&start=105

PS speciálně pro Mirka Olšu, tato anketa není jen můj výmysl ale dohodli jsme se na ní s Jardou Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: pá březen 23, 2007 18:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak už jsem se několikrat v minulosti vyjadril, tak bych chtel prevodovky dle skutecnosti.Jestli dobre chapu tak jsou mysleny kratky stredni a dlouhy.A jestli je mysleno odstupnovani prevodu tak jsem taky pro co nej realnost.:-)Ale at mam na vyber z te dlouha kratka a stredni, dle skutecnosti.Protoze kdyz vysla Fiesta S1600 a tam byla jen kratka tam me to dost namychlo. Crying or Very sad

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: pá březen 23, 2007 19:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Roman: Viz ten odkaz. Skutecne S1600 nemaji tri prevodovky, ale myslim jen dve a to cca 170 a cca 180 km/h s tim, ze na asfaltu se jezdi pouze kratka.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: pá březen 23, 2007 19:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FRIC Miroslav napsal:
Roman: Viz ten odkaz. Skutecne S1600 nemaji tri prevodovky, ale myslim jen dve a to cca 170 a cca 180 km/h s tim, ze na asfaltu se jezdi pouze kratka.
Jasna jasna, ja abych pravdu rekl tak uz nemam silu ty fyziky sledovat.Je tam horka a velka diskuze. Smile Ja jen aby to bylo dle realu a mohl bych si vybyrad podle toho jak ve skutecnosti.Ja totiz vzdy jel stredni a tusim ze stredno kvaltovnu urcite S1600 bude mit. Smile

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: pá březen 23, 2007 19:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Bohužel Mirku - možnosti hlasování nezahrnují všechny odpovědi, které jsou možné, proto nemůžu zaškrnout ani jednu odpověď.

Ad default: se S1600 nejezdím, ale souhlasím, že 207 km/h pro MG je asi moc. Nejde tak ani o tu maximálku, jako spíš o to, jestli vůbec daný motor takové převody utáhne a využije a jestli MG někde vytáhne 200, tak asi jen v USA a i tam asi těžko.

Takže říkám default přesně ne.

Ad realita: Pro reálné převody bych celkem byl. U skupiny S1600 a S2000 to navíc celkem dobře jde, protože o průbězích motoru v RBR máme u atmosférických motorů přesné info. Potom stačí jen porovnat průběh motoru a převodovku zda to souhlasí.

Nicméně - pohybujeme se v RBR a proto je třeba respektovat tratě které máme k dispozici (a že je jich opravdu moc že ?).
Ačkoli tady někteří uvádíte že USA nemá s rally nic společného - nevím proč - jen proto že se takové tratě moc v reálu nejezdí ???
A musíme se jako tvářit že vlastně tratě USA kromě Prospectu neexistují ?? Opravdu máme takový výběr, že si toto můžeme dovolit ?? Pro spoustu lidí i celé USA má svoje kouzlo a nevím proč to šmahem odmítat.

A pokud již USA neodmítneme, tak proč nenachystat také dlouhé převody, které by byly v pohárech povoleny pouze pro tento podnik, byť taková převodovka v reálu neexistuje ???
Příspěvek Zaslal: so březen 24, 2007 15:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

S tím souhlasit nechci a nebudu. USA pro mě není důvodem k nereálné převodovce. A jako jezdec S1600 se tím necítím nijak ochuzen.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: so březen 24, 2007 19:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BITTNER Martin





Založen: 25. 06. 2006
Příspěvky: 92
Bydliště: Ostrava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Aj keď niesom odborník, súhlasím s Mirkom. Som za reálné prevodovky chalani Wink

_________________
Image
http://www.montekrally.estranky.cz/
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 6:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja tedy s s1600 nejezdím a US RZ mam moc rad Twisted Evil ale co se tyka převodovek musím souhlasit s Mírou. Myslím si čím méně nerealnych věcí bude v RBR tím lepe pro všechny.

_________________
EURORALLY TEAM

www.montek-motorsport.cz
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 12:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirku, kdy už si konečně uvědomíš, že RBR se realitě pouze přibližuje. A v reálu se také USA nejezdí pokud vím a proto není v reálu důvod povolovat nějakou jinou převodovku.

Pokud by se ovšem taková trať v reálu jezdila, tak pochybuju, že by auta neměla nachystanou vhodnou převodku na takovéto tratě. Takže tvoje tvrzení že odmítáš nereálnou převodovku musíš zákonitě navázat na reálné tratě na kterých se s nimi jezdí.

A nevím proč pořád vzpomínáš S1600. Tato debata původně vznikla kolem skupiny S2000. Netuším zda dlouhou převodovku podle defautu dovede např. MG vůbec využít. Nicméně třeba diskutovaná Lada VK 112 S2000 jede celé Fraizer Wells na vytočenou šestku a pochybuju, že kdyby byla taková trať zařazena do reálné rally (jakože na Diamond a Hualapai je to podobné), tak by se určitě řešila možnost jiné převodovky.

Takže prosím zreviduj ty svoje požadavky na realitu v RBR x USA. Chci, aby se respektovaly veškeré tratě v RBR, ať se některé někomu líbí nebo ne. Není jich moc a proto je škoda některé zavrhovat, jen proto že se v reálu nejezdí (ale to už se opakuju)

... ad Petr Stejskal dále: Tato debata se MČR moc netýká, tam není Mirek Fric organizátor, hlavní slovo má Olša. Týká se to všeobecně pluginu a zejména asi hlavně Eura.

(V MČR možná S2000 tak budou, prozatím je Lada první vlaštovka, takže nemůžeme říct, jak to přesně bude)


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne březen 25, 2007 13:56, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 13:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Myslim, ze Mirek tu debatu smeruje k MCR a tam se se skupinou S2000 snad nepocita.

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 13:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DEJMEK Vaclav





Založen: 09. 04. 2005
Příspěvky: 1314
Bydliště: Malenice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Petr: No on bude jen jeden balík fyzik, alespoň doufam, takže by měl obsahovat i fyziku pro modely s2000.

_________________
lu.cifer
RT--WRC--
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 13:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRUDER Martin





Založen: 12. 10. 2005
Příspěvky: 1060
Bydliště: Chotyně

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Take doufam že se bavíme o jednom balíku fyzik pro cely plugin a všechny turnaje. Jinak to nema smysl Sad

_________________
EURORALLY TEAM

www.montek-motorsport.cz
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 14:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ADOLT Lukas





Založen: 01. 06. 2006
Příspěvky: 269
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Upřímně já bych se nebránil tomu kdyby eNka a S2000 jezdily mistrák spolu...
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 14:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Prosím vás všechny - uvědomte si, že máme na jedné straně reálné tratě a rally a reálné auta a na druhé straně RBR tratě a RBR auta. Tratě ze skutečnosti na kterých se nyní rally jezdí jsou v něčem stejné s RBR, některé tratě se zase v reálu oproti RBR nejezdí.

A nelze bezhlavě zkoušet aplikovat reálné parametry auta pro modely v RBR. Lze to přesně pouze do jisté míry a vždy je třeba zvážit zda to engine RBR zvládne (to platí samozřejmě pro jiné věci než převodovku).

Ale znova celkově říkám - musíme si všichni uvědomit, že toto je pouze simulátor (více či méně věrný) a nelze opravdu vše udělat přesně podle reality.
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 16:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jarda: Ne, to argument opravdu není. Opravdu nechápu, proč to stále opakuješ. USA jsou prostě další rally, kterou každá skupina může odjet s tím, co má k dispozici a homologované a vymýšlet si kvůli ní převodovky není cesta, kterou by se měla budoucnost RBR ubírat.

S2000 jsou klientská auta, koupíš si ho tak, jak Ti ho výrobce nabídne a jak ho homologoval. To znamená,že i kdybys teď šel koupit třeba Corollu S2000 a chtěl s ní jet třeba Safari, Finsko, Jordánsko nebo jakoukoli jinou rychlou rally, tak si žádnou delší převodovku nekoupíš, protože neexistuje a není homologovaná. A i takové rally se jezdí a ne jen v USA, viz nedávno Pons ve španělském mistrovství s průměrnou rychlostí 135 km/h s Nkovým autem. Co včera na Okříškách? Průměr Petera Gavláka s Evo IX na první RZ byl 134 km/h v děšti (řekl bych, že to bude na úrovni Frazier Wells v reálných podmínkách)! Což je opravdu extrém. Myslíš, že Tlusťák, Minařík, Kneifel, Kitové feldy nebo kdokoli jiný měli na takové "letiště" delší skříň? Neměli. Opravdu nechápu, co a proč pořád řešíš.

Jak Tě chápu, že Tě to s kratší skříní nebaví, ale opravdu nechápu, proč by měla Tvým přáním být "postižena" reálnost zážitku. Proč nechceš zachova každé třídě její specifické klady a zápory? S1600 nebo S2000 mají výhodu v hbitosti, brzdách a ovladatelnosti, N4 mají na své straně sílu a maximálku. Tak to je i ve skutečnosti, kde se tyto koncepce střetávjí. Proč toto chceš odstranit, proč to chceš drtivé většině (jak zatím vyplývá z hlasování) lidí brát? Co Ti brání jet ve třídě, která má maximálku větší ale zase třeba nebrzdí?

Převodovka povolená pouze pro USA je už totální nesmysl, jak bys to chtěl hlídat a kontrolovat v turnajích? Ve velkých cupech to uhlídat jde, ale všeobecně nikoli. To je zcestná představa.

Sám mi říkáš, abych sehnal nějaké reálné údaje k motorům a skutečným autům a když teda skutečnou převodovku seženu, tak mi řekneš, že je špatná, protože Tě s ní nebaví Frazier Wells? K čemu jsem ji potom sháněl? Evil or Very Mad

Všichni: Máme jedinečnou možnost udělat si nejrealističtější rally simulátor ještě věrnější skutečnosti. Proč se tedy vydávat druhým směrem? Co chcete radši? Rozhodněte se sami. Děkuji za pozornost Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne březen 25, 2007 16:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme