Právě je pá listopad 01, 2024 0:33
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaké délky převodovek byste chtěli v RBR mít? |
Podle defaultu |
|
9% |
[ 7 ] |
Podle skutecnosti |
|
88% |
[ 66 ] |
Je mi to jedno |
|
2% |
[ 2 ] |
|
Celkem hlasů : 75 |
|
Autor |
Zpráva |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: Fyziky na pluginu - převodovky |
|
|
Abych nebyl napadem, že ovlivňuju hlasující, tak jen suše konstatuju, že by bylo dobré, abyste vyjádřili svůj názor na to, jakým směrem se má RBR v budoucnu ubírat. Samozřejmě můžete i slovně
Hlasování se týká hlavně tříd S1600 a S2000.
Část diskuze k tomuto tématu od cca 2/3 stránky: http://rbrczech.rbrmcr.com/forum/viewtopic.php?t=1049&postdays=0&postorder=asc&start=105
PS speciálně pro Mirka Olšu, tato anketa není jen můj výmysl ale dohodli jsme se na ní s Jardou |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá březen 23, 2007 18:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Jak už jsem se několikrat v minulosti vyjadril, tak bych chtel prevodovky dle skutecnosti.Jestli dobre chapu tak jsou mysleny kratky stredni a dlouhy.A jestli je mysleno odstupnovani prevodu tak jsem taky pro co nej realnost.:-)Ale at mam na vyber z te dlouha kratka a stredni, dle skutecnosti.Protoze kdyz vysla Fiesta S1600 a tam byla jen kratka tam me to dost namychlo. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: pá březen 23, 2007 19:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Roman: Viz ten odkaz. Skutecne S1600 nemaji tri prevodovky, ale myslim jen dve a to cca 170 a cca 180 km/h s tim, ze na asfaltu se jezdi pouze kratka. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: pá březen 23, 2007 19:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Roman: Viz ten odkaz. Skutecne S1600 nemaji tri prevodovky, ale myslim jen dve a to cca 170 a cca 180 km/h s tim, ze na asfaltu se jezdi pouze kratka. |
Jasna jasna, ja abych pravdu rekl tak uz nemam silu ty fyziky sledovat.Je tam horka a velka diskuze. Ja jen aby to bylo dle realu a mohl bych si vybyrad podle toho jak ve skutecnosti.Ja totiz vzdy jel stredni a tusim ze stredno kvaltovnu urcite S1600 bude mit. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: pá březen 23, 2007 19:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Bohužel Mirku - možnosti hlasování nezahrnují všechny odpovědi, které jsou možné, proto nemůžu zaškrnout ani jednu odpověď.
Ad default: se S1600 nejezdím, ale souhlasím, že 207 km/h pro MG je asi moc. Nejde tak ani o tu maximálku, jako spíš o to, jestli vůbec daný motor takové převody utáhne a využije a jestli MG někde vytáhne 200, tak asi jen v USA a i tam asi těžko.
Takže říkám default přesně ne.
Ad realita: Pro reálné převody bych celkem byl. U skupiny S1600 a S2000 to navíc celkem dobře jde, protože o průbězích motoru v RBR máme u atmosférických motorů přesné info. Potom stačí jen porovnat průběh motoru a převodovku zda to souhlasí.
Nicméně - pohybujeme se v RBR a proto je třeba respektovat tratě které máme k dispozici (a že je jich opravdu moc že ?).
Ačkoli tady někteří uvádíte že USA nemá s rally nic společného - nevím proč - jen proto že se takové tratě moc v reálu nejezdí ???
A musíme se jako tvářit že vlastně tratě USA kromě Prospectu neexistují ?? Opravdu máme takový výběr, že si toto můžeme dovolit ?? Pro spoustu lidí i celé USA má svoje kouzlo a nevím proč to šmahem odmítat.
A pokud již USA neodmítneme, tak proč nenachystat také dlouhé převody, které by byly v pohárech povoleny pouze pro tento podnik, byť taková převodovka v reálu neexistuje ??? |
|
|
Zaslal: so březen 24, 2007 15:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
S tím souhlasit nechci a nebudu. USA pro mě není důvodem k nereálné převodovce. A jako jezdec S1600 se tím necítím nijak ochuzen. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so březen 24, 2007 19:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Martin
Založen: 25. 06. 2006 Příspěvky: 92 Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Ja tedy s s1600 nejezdím a US RZ mam moc rad ale co se tyka převodovek musím souhlasit s Mírou. Myslím si čím méně nerealnych věcí bude v RBR tím lepe pro všechny. |
|
_________________ EURORALLY TEAM
www.montek-motorsport.cz |
Zaslal: ne březen 25, 2007 12:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mirku, kdy už si konečně uvědomíš, že RBR se realitě pouze přibližuje. A v reálu se také USA nejezdí pokud vím a proto není v reálu důvod povolovat nějakou jinou převodovku.
Pokud by se ovšem taková trať v reálu jezdila, tak pochybuju, že by auta neměla nachystanou vhodnou převodku na takovéto tratě. Takže tvoje tvrzení že odmítáš nereálnou převodovku musíš zákonitě navázat na reálné tratě na kterých se s nimi jezdí.
A nevím proč pořád vzpomínáš S1600. Tato debata původně vznikla kolem skupiny S2000. Netuším zda dlouhou převodovku podle defautu dovede např. MG vůbec využít. Nicméně třeba diskutovaná Lada VK 112 S2000 jede celé Fraizer Wells na vytočenou šestku a pochybuju, že kdyby byla taková trať zařazena do reálné rally (jakože na Diamond a Hualapai je to podobné), tak by se určitě řešila možnost jiné převodovky.
Takže prosím zreviduj ty svoje požadavky na realitu v RBR x USA. Chci, aby se respektovaly veškeré tratě v RBR, ať se některé někomu líbí nebo ne. Není jich moc a proto je škoda některé zavrhovat, jen proto že se v reálu nejezdí (ale to už se opakuju)
... ad Petr Stejskal dále: Tato debata se MČR moc netýká, tam není Mirek Fric organizátor, hlavní slovo má Olša. Týká se to všeobecně pluginu a zejména asi hlavně Eura.
(V MČR možná S2000 tak budou, prozatím je Lada první vlaštovka, takže nemůžeme říct, jak to přesně bude) |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne březen 25, 2007 13:56, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: ne březen 25, 2007 13:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Myslim, ze Mirek tu debatu smeruje k MCR a tam se se skupinou S2000 snad nepocita. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: ne březen 25, 2007 13:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Petr: No on bude jen jeden balík fyzik, alespoň doufam, takže by měl obsahovat i fyziku pro modely s2000. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: ne březen 25, 2007 13:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Take doufam že se bavíme o jednom balíku fyzik pro cely plugin a všechny turnaje. Jinak to nema smysl |
|
_________________ EURORALLY TEAM
www.montek-motorsport.cz |
Zaslal: ne březen 25, 2007 14:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADOLT Lukas
Založen: 01. 06. 2006 Příspěvky: 269 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Předmět: |
|
|
Upřímně já bych se nebránil tomu kdyby eNka a S2000 jezdily mistrák spolu... |
|
|
Zaslal: ne březen 25, 2007 14:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Prosím vás všechny - uvědomte si, že máme na jedné straně reálné tratě a rally a reálné auta a na druhé straně RBR tratě a RBR auta. Tratě ze skutečnosti na kterých se nyní rally jezdí jsou v něčem stejné s RBR, některé tratě se zase v reálu oproti RBR nejezdí.
A nelze bezhlavě zkoušet aplikovat reálné parametry auta pro modely v RBR. Lze to přesně pouze do jisté míry a vždy je třeba zvážit zda to engine RBR zvládne (to platí samozřejmě pro jiné věci než převodovku).
Ale znova celkově říkám - musíme si všichni uvědomit, že toto je pouze simulátor (více či méně věrný) a nelze opravdu vše udělat přesně podle reality. |
|
|
Zaslal: ne březen 25, 2007 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jarda: Ne, to argument opravdu není. Opravdu nechápu, proč to stále opakuješ. USA jsou prostě další rally, kterou každá skupina může odjet s tím, co má k dispozici a homologované a vymýšlet si kvůli ní převodovky není cesta, kterou by se měla budoucnost RBR ubírat.
S2000 jsou klientská auta, koupíš si ho tak, jak Ti ho výrobce nabídne a jak ho homologoval. To znamená,že i kdybys teď šel koupit třeba Corollu S2000 a chtěl s ní jet třeba Safari, Finsko, Jordánsko nebo jakoukoli jinou rychlou rally, tak si žádnou delší převodovku nekoupíš, protože neexistuje a není homologovaná. A i takové rally se jezdí a ne jen v USA, viz nedávno Pons ve španělském mistrovství s průměrnou rychlostí 135 km/h s Nkovým autem. Co včera na Okříškách? Průměr Petera Gavláka s Evo IX na první RZ byl 134 km/h v děšti (řekl bych, že to bude na úrovni Frazier Wells v reálných podmínkách)! Což je opravdu extrém. Myslíš, že Tlusťák, Minařík, Kneifel, Kitové feldy nebo kdokoli jiný měli na takové "letiště" delší skříň? Neměli. Opravdu nechápu, co a proč pořád řešíš.
Jak Tě chápu, že Tě to s kratší skříní nebaví, ale opravdu nechápu, proč by měla Tvým přáním být "postižena" reálnost zážitku. Proč nechceš zachova každé třídě její specifické klady a zápory? S1600 nebo S2000 mají výhodu v hbitosti, brzdách a ovladatelnosti, N4 mají na své straně sílu a maximálku. Tak to je i ve skutečnosti, kde se tyto koncepce střetávjí. Proč toto chceš odstranit, proč to chceš drtivé většině (jak zatím vyplývá z hlasování) lidí brát? Co Ti brání jet ve třídě, která má maximálku větší ale zase třeba nebrzdí?
Převodovka povolená pouze pro USA je už totální nesmysl, jak bys to chtěl hlídat a kontrolovat v turnajích? Ve velkých cupech to uhlídat jde, ale všeobecně nikoli. To je zcestná představa.
Sám mi říkáš, abych sehnal nějaké reálné údaje k motorům a skutečným autům a když teda skutečnou převodovku seženu, tak mi řekneš, že je špatná, protože Tě s ní nebaví Frazier Wells? K čemu jsem ji potom sháněl?
Všichni: Máme jedinečnou možnost udělat si nejrealističtější rally simulátor ještě věrnější skutečnosti. Proč se tedy vydávat druhým směrem? Co chcete radši? Rozhodněte se sami. Děkuji za pozornost |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: ne březen 25, 2007 16:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Jdi na stránku 1, 2 Další
|
Strana 1 z 2 |
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|