Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 449 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 511 |
|
Autor |
Zpráva |
SPERGL Martin

Založen: 03. 08. 2007 Příspěvky: 230
|
Předmět: |
|
|
Je pravda, že u Focusu mi to na asfaltu při každém brzdění "mlátilo". |
|
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 16:14 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem se včera trochu mrkl na "zoubek" novým WRCům a zjistil jsem následovné:
Většina má v defaultu na asfaltu nastaveno vepředu cca 187 mm a vzadu 220 mm.
Zvlášť by se ale měly posuzovat Ford Focus 06 a Citroen C4. Tyto auta mají kola více "zapasovány" do karoserie a světlá výška by měla být menší.
Default setup Focusu má 168.82 mm vepředu a 205.62 mm vzadu. Oproti ostatním autům je to docela rozdíl a tady to sedí.
Co je ovšem poněkud zarážející, že se tak děje při podobných délkách pružin a u C4 tomu tak není a to je přitom velmi podobné auto.
Zde jsou pro porovnání hodnoty geometrie, která má na to vliv.
Subaru Impreza 06
Pružiny: P 200, 75, 50, 10, Z 200, 60, 50, 10
Přední geo: TV 20 mm, S.V.P. 189.91 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 221.41 mm
Škoda Fabia 06
Pružiny: P 200, 75, 50, 10, Z 200, 60, 50, 10
Přední geo: TV 20 mm, S.V.P. 193.40 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 219.75 mm
Ford Focus 06
Pružiny: P 200, 70, 50, 10, Z 200, 60, 50, 10
Přední geo: TV 15 mm, S.V.P. 168.84 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 205.61 mm
Ford Focus 06 s úpravou pružin a vzpěr podle ostatních
Pružiny: P 200, 75, 50, 10, Z 200, 60, 50, 10
Přední geo: TV 20 mm, S.V.P. 177.94 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 205.61 mm
Citroen C4
Pružiny: P 200, 72, 50, 10, Z 200, 62, 50, 10
Přední geo: TV 20 mm, S.V.P. 187.93 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 219.96 mm
Citroen C4 s úpravou pružin podle ostatních
Pružiny: P 200, 75, 50, 10, Z 200, 60, 50, 10
Přední geo: TV 20 mm, S.V.P. 190.13 mm
Zadní geo: TV 20 mm, S.V.P. 218.22 mm
Takže závěrem dotaz na Miru Frice - Citroen C4 a Focus 06 by měly mít podobný ale odlišný podvozek oproti starším WRC. Ford má při stejných hodnotách geometrie nižší světlou výšku a o 13 mm vepředu a o 15 mm vzadu. Citroen to má naprosto stejně jako ostatní starší WRC - ptám se proč ??
Pokud by totiž měla C4 podvozek jako Focus, tak by zřejmě v defaultu nebyla postavena tak vysoko. Zde je třeba hledat chybu. |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 8:52 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Dnes jsem trochu testoval Focuse 06 a mám zde jednu velmi zásadní reklamaci ohledně převodovky.
Hodnoty pro převody v r_gravel.lsp jsou jiné než pro asfalt a šotolinu. Na střední převod zde Focus dosahuje pouze 190 km/h, což je uplná blbost. Zhruba něco přes 200 by rozhodně měl udělat. A řešit to dlouhou převodkou je opravdu blbost.
A dále - asfaltová krátká převodovka oproti šotolinové má max. rychlost 207 a šotolinová 169 !!!!! A to vůbec nemluvím o tom, jak jsou ty převody seskládané, že např. stálý převod je 1:1 a to není jen u Focusu, ale např. i u Fabie 06. Ta stejná převodovka se stálým převodem 1 je i u C4 a zde se to pak řeší naprosto nemožnými převody krátké, střední a dlouhé skříně.
Máte k tomu snad nějaké materiály, podle kterých toto děláte ???
NEZLOBTE SE NA MNE PÁNOVÉ, ALE TAKOVÉTO VĚCI DÁVAT K TESTOVÁNÍ ??? NĚJAKÉ SLOŽITĚJŠÍ VĚCI OHLEDNĚ GEOMETRIE MOHOU UNIKNOUT ALE TOTO ??? |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 11:12 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jardo, chováš se jak malý kluk, kterému někdo pošlapal hračky.
Od toho je testování, aby se všechny chyby odhalily. Chyba v převodovce Focusu je, jak se tam dostala, to po pravdě nevím, protože v původní verzi z minulého týdne není. Bude opravena co nevidět. Za tu se omlouváme.
K převodovkám... pokud sis, Jardo, všiml, je použitý systém default aut, kde je zřejmě chyba v pojmenování řádků a je zde jeden FinalDriveOptions a několik DropGearOptions. To je zřejmě chyba. Jelikož v reálu se převody téměř vždy mění pomocí změny stálého převodu (výjimečně celé skříně) je celkem bezpředmětné řešit jak se to v RBR fyzice jmenuje, neboť výsledek pro uživatele je v případě předělání finaldrive nebo dropgear zcela stejný. A je odůvodněné se domnívat, že funkci stálého převodu v originální fyzice Warthogu zastupuje řádek dropgear. Nicméně toto je diskuze o ničem, neboť nemá žádný dopad na vlastnosti vozu (v principu jakékoli převodovky se převodové poměry násobí a na jejich pořadí nezáleží, pokud ho stavíš jen na papíře a neřešíš reálné konstrukční uspořádání reprezentované hlavně rozměry převodovky).
K C4. Nějaké pokusy probíhaly a probíhají, nicméně jsou i vážnější problémy než podvozek (viz Chrást) a změna podvozku na rozměry Focusu stejně neřeší vzhled, neboť je příliš malá. Nic tak zásadního se nedá řešit jen fyzikou. K tomu je zapotřebí zapojit změny i modelu.
K tomu, co předložíme a co ne... Narozdíl od jiných jsme něco předložili. Mouchy, které se všelijak vloudily, to má a postupně se odstraňují. Celkem normální postup  |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po listopad 12, 2007 14:31 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Mezitím, co se řeší problémy WRC, tak přibyly A5:
Peugeot 106 Rallye
Zastava Yugo |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po listopad 12, 2007 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mirku k tomu nemám co říct , takové invektivy si nech laskavě do soukromé pošty a ne na fórum.
Vy tady bohužel pořád zapomínáte na tu věc, že RBR kdosi naprogramoval a ať už podle reálu, nebo ne, je třeba anebo aspoň rozumné se tím řídit. A tedy - používat např. podobné převody.
A ohledně převodů - vím moc dobře o čem je řeč. Drop Gear a Final gear pouze popisuje, které z parametrů GearList použít.
Final Drive je v RBR stálý převod a odpovídá GearList09
DropGear je v RBR krátký, střední a dlouhý převod.
Je jedno jak je to v reálu. V RBR se skříň skládá z převodu daného stupně, stálého převodu a převodu dané skříně. A tím by bylo záhodno se řídit. Nikdo z nás neví, proč to tvůrci RBR udělali takto a to přitom určitě měli k dispozici reálné informace.
A dále - u jednoho modelu máte Final Gear 1:1 a u druhého zase jinak. Toť je prostě nepořádek... nechápu, proč nenecháte normálně u WRC krátké, střední a dlouhé skříně tak jako u defaultu a nepoměníte jen zbytek, podle motoru..
Ještě ohledně Citroenu C4 - je tam poněkud divná textura external_transparent. Přední sklo je v alfa kanálu více průhledné než u jiných modelů a v RGB kanále jsou všechny strašně světlé. Výsledek je vidět na obrázcích co tady už někdo postnul ohledně geometrie.
A ad. důležité věci a nedůležité věci.... jsou zde vážnější problémy než podvozek ??? Co to má být ?? (viz Chrást ... na co tím narážíš ??) - co je důležitějšího než podvozek ?? |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 17:35 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Další drobnost.
effwheelradius u C4 je 315 mm a u Focusu 06 325 mm - u defaultů je všude 315. Počítám, že 325 u Focusu vychází ještě ze staré Olšovy fyziky, jinak nevím jak se to tam vzalo. |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 17:46 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHRASTINA Pavel

Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
STEJSKAL Petr

Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Ale jede to pekne ta C4 , ja jsem spokojenej. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: po listopad 12, 2007 18:19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KOLECKAR Tomas

Založen: 26. 03. 2005 Příspěvky: 89 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Ach jo po bitvě je každý generál.Miro vážím si tvé práce na fyzikách a vím ,že ty to dotáhneš do konce.  |
|
_________________ #47 Schumi
www.hsfrt.ic.cz |
Zaslal: po listopad 12, 2007 19:23 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Chráste, s tebou bych se někdy rád potkal. Já jsem tady sepsal spoustu věcí, které jsem zjistil a Míra mi na to napíše, že jsem jako malý kluk.
Proč kruci nepíšeš jemu že má zpomalit. Místo toho abyste se na to kriticky podívali a opravdu zjistili chyby, které tam jsou a pomohli to spravit, tak jen prskáte, když někdo něco zjistí.
Hoši, už mně tady fakt všeci serete. Dávám od toho ruky pryč, dělejte si co chcete, mějte tady co chcete.. mně je to vážně jedno. |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 19:51 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Jaroslave, nebudu už víc ztrácet čas nic neřešícími nesmysly. Takaže naposled...
V RBR jsou jednotlivé převody, jakýsi stálý plus jakási převodka. To je nesmysl, který je pouze v RBR a s realitou nemá nic společného. Pokud ten RBR finaldrive nahradíš převodem rovným jedné, tak se ho zbavíš a můžeš celou převodovku sestavit ze skutečných převodů, jinak ne a musíš si je dopočítat. Jaký smysl má vymýšlet nesmyslné převody, když jdou do té převodovky přímo zadat? To, co ty nazýváš krátkým, středním a dlouhým převodem jsou ve skutečnosti tři stálé převody. Žádný jiný další převod ve skutečné převodovce není (s výjimkou zpátečky, abys mě nechytal za slovo). A rozhodně odmítám, že by převod např. 20/20 (tedy bez vlivu na celkový převod) mohl způsobit nějaké problémy v RBR, to je nesmysl.
Beru výtku směrem k špatné převodovce a k poloměru kola u Focusu, to jsou opravdové chyby a už jsou opravené, ale debata o skládání převodů je absurdní ztráta času a nehodlám se jí už zabývat.
PS Přečti, si, co jsi napsal tučně (+netiqute) a o invektivech radši pomlč... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: po listopad 12, 2007 19:59 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNDLAK Jan

Založen: 13. 02. 2007 Příspěvky: 676 Bydliště: Rovinka
|
Předmět: |
|
|
hej kluci vzdyt se tak nehádejte...kritika muze byt ale jen v norme...bo pak se muze stat ze se tu nekdo zebere zlomí rikama poví ze ja na vás vsechny seru a odejde a neh rbr viset v stadiju delani fyzik...nerikam ze by se to mnelo stat nemaluju certa na stenu ale tak...nekdy to tak vii dopadnout  |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 20:08 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Laskavě si přečti co píšu. Neříkám že v RBR jsou převody podle skutečnosti. A nepoučuj mně laskavě o tom jak vypadá převodovka v reálu. Zas takový blbec nejsu.
Jen namítám, že v některých převodech máte ten tzv. RBR stálý různý od jedné a někde máte jedna. Tak prostě jen říkám, proč to nesjednotíte. A uznávám, že oproti zadření motoru je to blbost. Nicméně, toto zadření se u mně neděje, tudíž píšu věci, které můžu ověřit já. |
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 20:26 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KRYSTYN Miroslav

Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
4 Pančocha
Ty si nasraný že se to "dodělalo" bez Tebe nebo co? Dyť ten Mirek tomu věnuje určitě spoustu času, tak klíd. Ty ho platíš, nebo proč se musíš tak čertit. Šlo by to i v klidu. Času to mělo doteď dost, tak ho nechej trochu dýchat.
Teď sem se nasral i já.
Hawk. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: po listopad 12, 2007 20:42 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|