Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

citroen c4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě se pálí těsnění u C4 aj u Fokusu 06, vždycky ujedu tak 7km, a konec...
Edit: sem zjistil ze mi to dělají všecky WRC.

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 9:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak jsem psal uz nekde nahore, na stredni poskozeni jsem dojizdel v pohode naplno i s tou uplne prvni fyzikou. Ted s tou uplne posledni jsem jel naplno ke druhymu splitu, dal az do cile tak na 2/3 vykonu. Mam taky novou verzi pluginu.

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkuste se, prosím, vyjadřovat co nejpřesněji. S tou fyzikou se Subaru převodovkou to někomu kleklo?

Kent tady kdyžtak na původní pluginové ověřuje poškození těsnění, pokud někdo chce, může to zkusit:
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=tourmntsview&torid=55739a6a6279c850c8aabf9bf2428c4f

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, ted s tou posledni fyzikou s prevodovkou ze Suba jsem dojel naplno k druhymu splitu na Noikeru, pak na 2/3 vykonu az do cile. Na stredni poskozeni se da dojet naplno do cile i s tou uplne prvni fyzikou.

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

C4 se Subaru převodovkou sem nezkoušel, ale zkoušel sem Imprezu 06 a tam sem po 2/3 Noikeru taky ztratil výkon. Crying or Very sad

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Od Wallyho jsem se dozvěděl, že fixgasketbug se odpojuje při překročení určité teploty motoru. V tomto případě by tedy mělo být jedno, kdo ho má a kdo ne.

Wally také říká, že brždění levou by nemělo zvyšovat teplotu motoru v RBR. Zkuste na teplotu během jízdy mrknout.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DAVID Marek





Založen: 10. 03. 2006
Příspěvky: 86
Bydliště: Pustějov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Odjel jsem ten test, teda jen dvě RZ, pak to spadlo. Ale... na prvním Noikeru, ber crashu, dojel jsem ho celý, teplota pořád stejná a v servisu mi to ukázalo 4% poškození těsnění. Na Joux Plane to samé, bez crashu, odjel celou a 3% poškozené.

_________________
Image

www.montekrally.estranky.cz
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 11:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jel jsem ten test taky, se Subaru 06, a úplně stejně po každé rz vždy 4% těsnění. Nikdy jsem neboural.

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 12:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě ten test stále padá na trati RZ, netuším proč. Prostě auto zmizí, zůstane jen stín a vzápětí to spadne. Už třikrát. Jedu s Xsarou 05...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 13:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STEJSKAL Petr





Založen: 19. 03. 2006
Příspěvky: 743
Bydliště: vedle bordelu

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jel jsem Kentuv test, Na Noikerech po druhem splitu vzdy ztrata vykonu, ale mnohem mensi nez v predchozich testech. Teplota byla porad kolem 78 - 79 st. Poskozeni tesneni bylo vzdy 4 pct. Na Planich jsem boural, tak jsem ten pripadny pokles vykonu nepostrehnul.

p.s. jedu s C4

_________________
RETROMEDIA RALLY TEAM manager
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 13:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JANKU Roman





Založen: 22. 04. 2006
Příspěvky: 385
Bydliště: Lačnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Taky sem ten test odjel, těsnění 4% s C4 , jinak v pohodě. ale v off-line hře mi to pořád odchází !

_________________
http://kizzcup.kvalitne.cz/
http://kizz-me.wz.cz/RVT.html
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 14:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám tady jeden tip - zkuste vzít tu neproblémovější fyziku C4 (ohledně motoru) a smažte v common.lsp řádek RPM Limit 7500

Zjistil jsem, že RPM Limit v žádných default turbo autech není.

Nemohl by být toto problém ??
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 17:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

A pokud toto nemá žádný význam (opravdu nevím), tak ještě bych zkusil opravdu původní převodovku Imprezy 03 včetně Gearlist 09 a 10 (poslední pokus má vše stejné, jen tyto jiné)
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 18:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, zkusíme. Nicméně pořád je to dost nesystémová chyba, když se objevuje pouze někomu. Ale určitě zkusíme i toto.

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 18:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem testoval na Noikeru a zde jsou výsledky: osy samostatné, ochrana těsnění,real poškození,rychlá rally,brzdění levou Fík 06 O.K, to samé s C4,origoš fyzika i převodovka - jako ostatním po 2. splitu razantní snížení výkonu Evil or Very Mad

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: út listopad 13, 2007 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  Další
Strana 19 z 33

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme